1.Bölüm

1.8K 65 9
                                    

Medya'da Gece Ay (Asosyal Kız)

Alarmımın kulak tırmayalayıcı sesi duyulduğunda hemen ayaklandım.Anneme yakalanmadan evden çıkmalıyım ki o iğrenç okul eteğini giymek zorunda kalmıyım.Dün geceden sonra annemden iyiyce korkmaya başladım.Annem dün gece ben yatmak için odama cıkarken konuşmak istediğini söylemişti ve beni zorla oturtmuştu.Konuşmanın konusu ise her zamanki gibi okula giderken okul eteğimi giyimemdi.Hemen kalktım ve tuvalete girip rutin işlerimi hallettim.Açık mavi pantolon ve beyaz "Levı's" yazılı kısa kollu tişörtümü de giydim.Saçlarımı tarayıp yukardan sıkıca topladım.Çantamı da taktığımda artık hazırdm.Ayakkabılarmı elime aldım ve yavaşça odamın kapısını açtım.Annemlerin yatak odasından geçerken sessizce yurudum ve geçer geçmez hızlanıp kapıdan çıktım.İşte budur be!!!Otobüs durağına geldiğimde oturup beklemeye başladım.Yarı yıl tatili yeni bitmişti ve bugün 2.dönemin ilk günüydü.11 senelik öğrencilik hayatımda hep görünmez olmaya çalışmış ve arkadaş edinmemeye özen göstermiştim.18 yaşında olmama rağmen 1 sene geç yazıldığım için lise üçteyim.Özel Sarsılmaz Koleji'nde okuyorum.Yalnız dikkat edin kolej diyorum zenginim yani.Bxndjrj.Tabiki de şaka yapıyorum.Tamam ailemin durumu iyi ama zenginlikte sayılmaz.%85 bursla girdim bu okula.
Düşüncelerimden sıyrılmamın sebebi yanıma oturan çocuktu.Başımı hafifçe kaldırıp baktığımda onu gördüm.Asosyal Çocuk.Bu çocukta çok asosyaldi,kolay kolay kimseyle konuşmuyordu.Aynı ben.Adı neydi bunun...Efe? Yok yok...Eg...Aa, evet doğru Ege.
Ege mavilerini karşıya dikmiş dik bir şekilde oturuyordu.Bende onunla aynı şeyi yaptım ve kulaklıklarımı taktım.Sonrasında otobüs geldi okula gittim.Her zamanki gibi sıradan bir okul günü ve eve donuş.Etek giymediğim için annemden terliğimi de yedim tabi.Orayı atlamamak lazım.


-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•

Bu bölüm Asosyal Kız'ımızı birazcıkta olsa tanıyalım diyeydi.Diğer bölümde görüşmek üzere.💫🖤💫

ASOSYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin