Medyada : Buket(Malı) ve Uzay (Piçoroz Bey)
Şarkı : SFB - Beni Rahatta Dinleyin
"Lan uyansana kış uykusuna mı yattın *mk?"
Başımı sıradan kaldırdığımda Uzay'ı görmemle yüzümü buruşturdum. "Yine mi sen ya?" cümlem karşısında gözlerini deviren Uzay'a balıp gülümsedim."Kaçıncı dersteyiz?"Evet,doğru tahmin ben yine okula gelir gelmez uyumuştum.
"Öğle arasındayız Gece,hadi kalk kantine inelim."
Bir şey söylemeden sıradan kalktım ve yürümeye başladık.Uzay kuzenim olur bu sırada 18 yaşında ve aramızda kalsın ama çok yakuşuklu biri.Kantine indiğimkzde Buket heyecanla el salladı otursuğu masadan.Onun yanına adımlayıp Buket'in sarılmak için açtığı kollarını takmadan sandalyeye kuruldum.Arkamdan Uzay'ın söylenmelerini duyabiliyordum ama alışıktı onlar bu hallerime. "Yeni uyanılmış belli."diyerek 'l' harfini uzatan Buket'e ters ters baktım.Uzay'da Buket'in yanına oturup sendiceğini kolunun altına çekti.Uzay ve Buket 3 senedir sevgiliydiler.
Ben hala uyanamamış salak salak etrafa bakınırken Uzay'ın benim arkamda bir yerlere el işaretliyle 'gel' mesini işaret ettiğini gördüm.
Kimi çağırıyor la bu değuşuk?
Arkamı döndüğümde bize doğru gelen Ege'yle göz göze geldik.Olayın üstünden 1 hafta geçmişti ve Uzay'a anlattığımızda önce delirmiş sonra da Ege'ye teşkkür etmişti.Bir de arkadaş olmuşlardı.Hatta dün oyun oynadılar.
"Merhaba."Ege'nin sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp başımı hafifçe salladım.Baş selamı verdim işte canım anlayın sizde."Piçoroz kalk hadi git tost al bana." Uzay yüzünü buruşturup kantin sırasına doğru ilerlerken Ege'de kıkırdıyordu."Piçoroz ha?İyiymiş." Omuzlarımı aşağı yukarı hareket ettirip saçma sapan bir hareket yaptım.Bu sırada Buket Malı' da masadan kalktı ve sevgilisinin yanına gitti.Buket,Uzay'ın dudaklarına küçük bir öpücük bırakırken 'iğrençsiniz' bakışları atıyordum."İğrendin galiba?" Ege'ye döndüm.
"Yani toplum içinde gereksiz böyle şeyler.Bu ne be böyle mıç, mıç, mıç." Ege kahkaha atarken aklıma gelen şeyle kaşlarım çatıldı.
"Ege sen Uzay'la eden bu kadar samimisin.Yani gördüğüm kadarıyla sen de insanlarla fazla konuşan biri değilsin."
Bana doğru biraz daha dönüp konuşmaya başladı.
"Evet,Asosyal Kız ben de asosyalim ama bağzı insanlara karşı buzdan duvarlarımı yıkıyorum.Şuan senin bana karşı yaptığın gibi."
Söylediği şeylerden sadece iki kelimeye takılmam ne kadar normal?
"Asosyal Kız.."
"Evet,beğenmedin mi yoksa?" dedi alayla.Dışımdan söylediğimi yeni fark etmiştim.
"Yok be,yani sevdim ben de sana ne diycez o zaman?"
Düşünürmüş gibi gözlerini kıstı .Bir kaç saniye sonra "Buldum ..." dedi ve gözlerini gözlerime dikti.
"Asosyal Çocuk.Olsun mu?"
Asosyal Çocuk.
Asosyal Kız.
Asosyaller.
Gözlerimi Ege'nin mavilerine dikip konuştum.
"Asosyaller ha?" hafif bir tebessümle devam ettim.
"Sevdim."___________________________________________
Bölümleri geç attığımı farkındayım.Ve hepinizden bundan dolayı özür dilerim.Bunu telafi etmek için bugün bir kaç bölüm daha yayınlamayı düşünüyorum.💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...