14.Bölüm

536 29 1
                                    

Gece'nin açtığı şarkı medyada    

Piknik..Evet biri piknik demişti değil mi?Ha yani eğer arabanın tekerleği patlamasaydı evet piknik yapabilirdik ama lanet olası iğrenç tekerlekler kimsenin dahi olmadığı bir yerde patladı. telefonların çektiği ancak kimseyi arayamayan ben de  ben de varım tabii.Kafamı kaldırıp yanımda yürüyen maviliye baktım.
"Ya Ege bizsalak falan mıyız?Allah aşkına arayalım işte birilerini gelip alsınlar bizi." Ege mavilerini bana dikip  konuştu.
"Gece şu etrafına bir baksana sağında deniz solunda yemyeşil bir orman biraz tadını çıkar şuranın." Etrafa baktığımda haklı olduğunu daha iyi anlamıştım.En az Ege'nin gözleri kadar mavi bir deniz ve yemyeşil bir orman vardı karşımızda Doğrusu burası mükemmeldi.Aklıma gelen şeyle telefonumu çıkardım ve rastgele bir şarkı açtım.Şarkı calmaya başladığında Ege'bin elini tuttum ve koşmaya başladım.Ege ne oldugunu anlayamadan benimle koşmaya başladı.İşte en çok bunu seviyorsum bizde.Nedenini sorgulamadan saçmalayıp eğleniyorduk.Denize doğru daha hızlı koşmaya başladım ve Ege elimi daha da sıkı tutarken kahkahalar içinde denize düştük.Suyun altından çıktığımda derin bir nefes alıp Ege'ye bakındım.Henüz çıkmamıştı.Bir süre çıkmasını beklediğimde tam önümde burnu burnuma deyebilecek bir şekilde çıktı ve gözlerini gözlerime mühürledi.İşte o an bir şey oldu.Sanki gözleriyle birlikte kalbini de kalbime mühürlemişti.Aksi taktirde sol göğsümde hissettiğim kıpırtının başka bir anlamı olamazdı. Ege kahkahalar içinde gülmeye başladığında ona anlamaz gözlerle baktım.Gözleriyle göğüslerimi gösteriyordu.Başımı aşağıya indirdiğimde südyenimde küçük bir balık olduğunu gördüm.Hasiktir!!!Onu ordan alıp suya bıraktığımda Ege'ye kızgın gözlerle baktım.O ise bana yaklaşmış dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı bile.Ne olsuğunu anlayamadan küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi. Ve uzaklaşmadan mırıldandı. 'Sol göğsünde hissettiğin şey o küçük balık değildi Gece'm.Hissettiğin şey bendim.'
Şok içinde ona bakarken o gülerek denizden çıktı.Yine mi sesli düşünmüştüm ben ya.

_________________________________________
Merhaba.5.30 saattir yoldayım ve gerçekten bölüm yazamadım.Farkındayım çok iyi bir bölüm olmadı ama şimdilik bununla idare edicez napalım.Her neyse yeni bölümde görüşmek üzer sizi seviyorum❤❤

ASOSYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin