Sabah kalktýðýmda yüzümdeki saçlarý elimin tersiyle iterek yataktan kalktým.Telefonumu saate bakmak için elime aldýðýmda whatsapp'tan bir kaç mesaj olduðunu gördüm. Bir kaç tanesi gruptan ,Ege'denve Nida'dandý.Ýlk olarak gruptaki sohpete girdim ve gelen son mesajlarý okumaya baþladým.
Ege:Nerdesiniz ben avm'nin önündeyim.
Ah tabi ya biz bugün buluþup bir þeyler yapýcaktýk.Tamamen unutmuþum.
Nida: Ben de birazdan orda olurum.
Uzay: d&r dayýz biz Buket ile birlikte sizde buraya gelin çünkü onu çýkartamýyorum burdan.
Perojo: Tamam geliriz hepimiz ama Ege'yi kapýnýn önünden almamýz lazým çünkü kýlýný bile kýpýrdatmýyor bu salak.
Ege:Gece henüz gelmedi onu bekliyoruz Perojo..
Perojo: He evet doðru söylemiþtin.
Uzay: Salak falan mýsýnýz ?Birliktesiniz niye buradan konuþuyorsunuz?
Grupta olan sohbetten çýktýktan sonra Ege'nin mesajýna baktým.
Ege Denizi: Planýmýzý unuttun ve uyuyakaldýn deðil mi?Boþver ben sana neler olduðunu anlatýrým iyi uykular.
Nida'da bana biraz sövmüþ ve kýzmýþtý ama onu takmadan Ege'nin içimi rahatlatmasýyla birlikte aþaðýya annemin yanýna indim.
'Günaydýn anne.' Mutfaktan yemek kokularý yükselirken ben salona doðru adýmladým ve babama da günaydýn dedikten sonra annemin yanýna gittim.
'Sonunda uyanabildiniz Gece Haným.Saat olmuþ 13.00 sen daha yeni uyanýyosun.'
Anneme bakmadan söylenmelerini dinleyerek ne piþirdiðinde baktým ve evet bu akþam yine menü de mercimek çorbasý vardý.Gýna gelmiþti artýk þu çorbadan.Her akþam her akþam.Sevmiyordum da zaten ne gerek vardý ki hep yapmaya?Sessizce mutfaktan çýkýp odama ilerledim yine telefonu elime aldýðýmda Ege'yi arayýp ne yaptýklarýný sormaya karar verdim.
'Günaydýn ' Ege'nin sesi kulaktarýmý doldururken sebepsizce bir gülümseme hakim oldu yüzüme.
'Gün ayalý çok olmuþ ama sanýrým ben biraz geç kalmýþým bu gün.' Biraz kýkýrdadý ve devam etti.
'Evet birazcýk öyle olmuþ olabilir.Sen napýyorsun bakalým bir þeyler yedin mi?'
'Hayýr henüz yemedim yeni uyandým zaten.' Memnun olmuþ gibi bir ses çýkarttý.
'Güzel,hadi hazýrlan kahvaltýya gidelim.'
'E sen orda bizimkilerle yemedin mi bir þeyler?'
'Hayýr yemedim.Seni bekledim ama eðer biraz daha beklersem açlýktan þu sizin mahallenin sonundaki direði bile yiyebilirim.'
'Ha?Nasýl ya bizim burda mýsýn?'
'Aferin zekileþiyorsun günden güne hadi hýzlý ol bekliyorum.'
Telefonu kapattýðýnda hemen dolabýmýn önüne koþtum.Siyah kadife sweet'imi ve siyah pantalonumu alýp banyoda tüm iþlerimi halledip babamýn yanýna indim.
'Baba ben biraz dýþarýyo çýkýyorum bir kaç saate gelirim.' Bana bakýp gülerek konuþtu.
'Ýzin mi istiyorsun yoksa haber mi veriyorsun?'
Ona baktým ve yüzümde çarpýk bir gülümsemeyle konuþtum. 'Para istiyorum galiba.' Yüzümebakýp güldüðünde cebinden 100 tl çýkarýp uzattý.Hemen parayý alýp herkesi öptükten sonra dýþarýya çýktým.
Ege dediði yerde üzerinde beyaz sweet'iyle ve siyah pantalonuyla yine her zamanki yakýþýklýlýðýyla beni bekliyordu.Hýzla yanýna adýmlayýp baþýna hafifçe vurdum. 'Naber mavili?'
Bana dönüp gülümsedi ve kolunu omzuma atýp yürümeye baþlattý. 'Mavili ha hala vazgeçmedik mi ondan?'
'Asla ve de asla sen mavilisin.Bir de nereye gidiyoruz?' Arabasýna yanaþtýðýmýzda kolunu omzumdan çekerek o þöför koltuðuna ben de yanýndaki koltuða oturdum ve kemerleri baðlarken cevap verdi.
'Fazla insanýn olmadýðý sakin ve çok güzel bir yere gidiyoruz desem inanýrmýydýn?'
'Öyle bir yer var ise beni neden önceden götürmedin ki ?'
Baþýný koltuðuna yastladý ve bana baktý.
'Þuan çok daha güzel bir yer oldu da ondan.'
Ona bakýp gülümsedim ve önüme dönerek arabayý hareket ettirmesini bekledim.Hareket ettiðimizde ise nereye gittiðimizi gerçekten merak ediyordum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu gece bir kaç tane bölümü ayný anda attým ve artýk gidip uyuyorum.Ýyi okumalar umarým eðlenmiþsinizdir ve iyi geceler çünkü gözlerim yanýyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...