Medyada Çakma Badboy
1 saattir ağladıktan sonra yeni kurayan göz yaşlarımı elimin tersiyle silerken yanımda hissettiğim haraketlilikle irkildim.Başımı kaldırıp baktığımda onu gördüm.
O...o...o...
Hadi tahmin edin sizce kim olabilir?
Şu durumda karşıma çıkması gereken en son kişi.Şuan yanımda oturmuş pis pis sırıtarak bana bakan kişi çakma badboy.Evet,doğru duydunuz çakma badboy.Sırıtarak konuşmaya başlayan Berkay'ı takmamaya çalışıyordum.
"Sert kız...Ah yoksa artık sümüklü yada sulu göz mü demeliyim."
Yüzümü olabildiğince ifadesiz tutmaya çalışarak ona baktım."Uğraşamam seninle yürü git."önüme döndüm ve o yokmuş gibi oturmaya devam ettim.Hala gitmemişti ama sessizdi.En azından 5 saniye kadar sessiz kaldı."Ne oldu sümüklü?Ah yoksa sevgilin sevmedi mi seni?"ima ettiği şeyi anladığımda hızla ayağa kalktım.
"Ne diyon lan sen?"
"Ah sakin ol sert kız.İstersen seni ben sevebilirim ve birlikte değişik pozisyonlarda sevgi akışı sağlay..." Berkay'a attığım tekme ve kasıklarına indirdiğim tekmeyle susmasını sağladım.Sinirden kızaran yüzüme inat sakince konuşmaya başladım."Bana bak çakma badboy.Yürü git uğraşma benimle dedim değil mi sana?Gerizekalı dayak yemeden rahatlayamıyosun." Çantamı alıp hızla oradan uzaklaştım.Şimdi nereye mi gidiyoruz?Eve.Yarım saattir zili çalıyordum ama açan yoktu.Telefonumu çıkarttım ve 'Dikkat Terlik Geliyor' yazısına tıklayıp annemi aradım.Annemi öyle kaydettim,evet."Efendim,Gece?" annemin sesi ikinci çalışta geldiğinde hızla konuşmaya başladım.
"Anahtarımı unutmuşum anacığım nerdesin sen kaldım kapıda?"
"Hay gerizekalı evladım benim.Ben sana demedim mi dün akşam 'Ahsen Teyzenle buluşucam sen de Nidalara git diye'
Ah!Tabi ya Akıl bırakmadılar ki insanda.Nida'lara gideceğimi söyleyip telefonu kapattım.Yavaş yavaş yürüyerek Nida'lara 10 dakikada gelmiştim.Evlerimiz aynı mahallede sayılırdı.Bahçe kapısından girip giriş kapısına doğru hızla adımladım.Zili bir kez çalıp beklemeye başladım."Hoş gelsin kuzilerin en Cool'u" Nida'nın bu sıcak karşılamasına karşın gözlerim tekrar doldu.Bunu fark eden Nida'nın gülümsemesi yüzünde solmuş ve hızlıca bana sarılmıştı.Ben de ona sarılıp ağlamaya başladım."Gece tamam sakin ol.Hadi geç içeriye." Nida'ya başımı sallayıp ondan ayrıldım ve gözlerimden firar eden yaşları elimin tersiyle silip salona geçtim.Salonda beni bekleyen manzarayla ağlamam daha da şiddetlendi.Uzay bir koltukta oturmuş yanağında bir kaç damla yaş ile duruyordu.Ağlama sesimi duyunca başını çevirdi ve göz göze geldik.Hızla yerinden kalkıp yanıma geldi."Gece'm bak güzelim haklısın.Yani neden yaptım bende bilmiyorum ama yapmam gerekmiş gibi hissettim ben o an.Gece'm çok özür dilerim.Bir daha asla olmaz.Affet beni?Ha?"
Ağlamam azalırken kollarımı Piçoroz Velet'imin boynuna doladım.Onun da elleri belimi bulduğunda gülümsedim.Sarıldığımızı gören Nida hızlıca yanımıza gelip bize sarıldı.Bunun üzerine hepimizden kahkahalar yükselirken daha iyi anladım.Ben bu evdeki kimseye küs kalamazdım.Ne olursa olsun ben Asosyal Kız'dım.Hep asosyal,soğuk nevare olacaktım.Sevdiklerim hariç herkese.___________________________________________
Geç gelen bölümler ve yine ben.Şimdi instagram bölümünü hazırlamaya gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...