Medyada: PerojoEge Denizi'nden ;
Öğle arası olduğunda Gece'yi uyandırmak için yan tarafıma çevirdim bakışlarımı.Hala uyuyordu.Ben de başımı sıraya koyup onu izlemeye başladım.Çok güzeldi.Fazla güzeldi hemde çok fazla.
İlk aşkımdı o benim.Çocukluk aşkı...
Yüzüme patlayan flaşla neye uğradığımı şaşırdım.
Tam tepemizde dikilmiş ve suratında iğrenç bir sırıtmayla bize bakan Perejo'yu gördüğümde sinirle ayaklandım.Ve tam karşımdaki sıraya kalçasını yaslayarak bize bakan Nida'yla göz göze geldik.
"Ne işiniz var sizin burda?"
"Ya kanka biz sizi görmeye geldik te siz napıyorsunuz asıl?" Nida 'da Perojo gibi merakla bana baktı.
"Gece uyuyodu bende onu uyandırıyodum işte.Başka ne yapıcam?" Saçlarımı karıştırıp tekrar onlara baktım.
"İzleyerek uyandırıyordun galiba?"Nida'nın sorduğu soruyla ne diyeceğimi şaşırdım.
"Iıı,şey.Yani..Aslında.Şöy...""Ay kız bırak bırak.Çocuk anlatamıyo bile.Bu sayıklamaya başladıysa kesin panik yapmıştır."Perojo'nun bir kahkaha patlatması ve benim on doğru bir yumruk atmam sonucu Perojo yere düştü.Hak etti sorunlu herif.
"Lan dingil.Sussana sen."
Nida'nın bana baktığını hissediyordum ama bakarsam paniklerdim.
"Ege, en kısa sürede bana her şeyi anlat olur mu?Çünkü bu kadar kısa bir sürede kimse aşık olup senin baktığın gibi bakamaz."
Gece'nin yanına oturup onu dürtmeye başladı.
Güzel ,Uzay'dan sonra bir de Nida öğrenecekti her şeyi.Tek bilmeyen Gece'ydı artık.Bir gün ona da anlatırım belki ama önce biraz daha yakınlaşmalıyız.____________________________________________
Artık Nida'da bağzı şeyleri öğrenicek desenize.Belki Nida'yla birlikte sizde öğrenirsiniz ha???Perojo'cuğum hakkında detaylı bilgiler sonraya artık.💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...