5.Bölüm

838 43 7
                                    

"Asosyaller ha?" Hafif bir tebessümle devam ettim.
"Sevdim."

Ege'nin gözlerinde farklı bir ışık belirirken fazla yakın durduğumuzu fark ettim.Bunu fark etmemizin sebebiyse karşımızda yalandan öksürmeye çalışıp tükürüğünü yutarak boğulmaya başlayan Uzay'dı.LAN ÇOCUK BOĞULUYO...
Buket sevdiceğinin sırtına vururken bende hızlıca kalkıp yanlarına adımladım.Ege'de arkamdan kalkıp gelsiğinde Uzay malının öksürükleri azalmıştı.Bana ve Ege'ye öldürücü bakışlar atan Uzay'ın domatese benzeyen yüz rengi içimden gülmeme neden oldu.İçimden gülmezsem beni parçalayabilirdi.Sonunda ortam sakinleştiğinde herkes kendi yerine oturdu.
"Gerizekalı,niye salak salak hareketler yapıyosun?" diye sorduğumda Uzay bir bana bir de Ege'ye bakıp düz bir ifadeyle sordu."Siz hayırdır?"
Utançtan kızaran yanaklarım ve kocaman olmuş gözlerimle donup kalmıştım.Rezillik 1.90, ben 160.

Ben utanç içinde donakalmışken Ege sakin bir şekilde konuşmaya başladı.
"Hadi ama Uzay.Dalga geçiyor olmalısın.Ben ve Gece mi?Gece'yle arkadaş olmamı isteyen sen değil miydin bu nerden çıktı şimdi?"
Ege'nin açıklamasıyla kaşlarım çatılırken Uzay'a baktım.Uzay endiş içinde bana bakarken yanımda hissettiğim hareketlenmeyle Ege'nin gittiğini anlamıştım.Uzay endişe dolu gözlerini öfke dolu gözlerime dikmiş konuşmaya çalışıyordu.
"Geec bak güzelim.S..sen kimseyle konuşmuyorsun diye ben bir arkadaşın..."sözünü bitirmesine izin vermeden ayaklandım ve ellerimi masanın üstüne koyup sesimi yükselttim
"BENİ Mİ DÜŞÜNDÜN?BENİ DÜŞÜNME ŞEKLİN BU MU?BEN İNSANLARLA KONUŞMAMAYI SEVİYORUM.BENİM KİMSEYE İHTİYACIM YOK."
Yüzümü ellerimin arasına alıp bir kaç kez sıvazladım ve Uzay'a doğru eğilerek devam ettim."Ve Uzay bundan sonra yanımda olmana da ihtiyacım yok." Sözlerim Uzay'da şok etkisi yaratırken kantinden çıktım.Kapıda Ege'yle göz göze geldiğimizde bir an durakladım.Yüzüme acı bir gülümseme yerleştirdim ve adımlarımı daha da hızlandırarak sınıfa çıktım.Çantamı aldığım gibi okuldan uzaklaştım.Göz yaşlarım anında akmaya başlarken adımlarımı 3 sokak ötedeki parka doğru yönlendirdim.Düşünmeye ihtiyacım vardı.

___________________________________________

Uzay ve Gece'nin arası düzeldiğinde instagram bölümü atacağım.En kısa sürede barışacaklardır.
Bir sonraki bölüm de Ege'den olsun o zaman.Bakalım Asosyal Çocuk ne düşünüyor.💛

ASOSYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin