8.Bölüm

719 38 0
                                    

Şarkı : Yedinci Ev : Kalbim Seni Arıyor

Ege'den;

Gece'nin yanına oturan kişiyi gördüğümde hızla yanlarına adımlamaya başladım.Berkay'ın ne işi var gecenin yanında?Aramızda 5-6 adım kaldığında Berkay'ın söyledikleriyle sinirim 2 katına çıktı.
"Ne oldu sümüklü?Ah,yoksa sevgilin sevmedi mi seni?"
Gece ima attiği şeyi bir süre anlayamamış olacak ki bir kaç saniye sonra ayaklanıp bağırmaya başladı."Ne diyon lan sen" ağlamaktan kızarmış burnu dudakları ve gözleriyle o kadar öpülesiydi ki.
Düşüncelerimi bölen şey Berkay'ın sesiydi.Orospu Çocuğu.
"Ah sakin ol sert kız.İstersen seni ben sevebilirim.Birlikte değişik şekillerde sevgi akışı sağ..." Gece tarafından Berkay'a inen bir yumruk ve kasıklara atılan bir tekme Berkay'ın sözlerini yarıda kesti.Ne güzel indirdi be tekmeyi.Zalimin Kızı.
Yanlarına gitmek için hareketlenmiştim ki Gece çantasını alıp hızla ilerlemeye başladı.Bir kaç dakika sonra Gece'nin arkasından baka kalan Berkay'ın yanından geçip Gece'yi takip ettim.Daha doğrusu edecektim ki Berkay beni fark etti.
"Ege Akarsu"
Olduğum yerde durup hafif ona doğru döndüm ve sorgulayıcı bakışlarımı takındım.Yerinden kalkıp yanıma geldi tam karşımda durduğunda tekrar konuşmaya başladı.
"Seninle görülmemiş bir hesabımız var."
Düz yüz ifademle konuştum
"Neyden bahsediyosun yine?"
1 adım daha yaklaştı.
"Diyorum ki o gün boşluğuma geldin.Senin hesabını bir dürelim ha ne dersin?" iğrenç kahkahası miydemi bulandırmaya yetmişken düz yüz ifademi bozmadan bedenimi ona döndürdüm.
Gece'ye söyledikleri yüzünden ona öfkeliydim madem kendi ayağıyla gelmişti geri çevirmek olmaz.Berkay kabul ettiğimi anlamış olacak ki ciddileşti ve ilk hamlesini yaptı.Yüzüme doğru gelen yumruğu kolumla engelledim ve ondan önce davranıp bir yumruk attım.Yumruğum yüzüne gelirken dayanamayıp 2.'yi de attım.3,4,5...
Bir süre sonra Berkay yüzü kanlar içinde altımda yapıyordu.Hızlı hızlı inip kalkan göysüne ve kanlar içindeki yüzüne inat gülüyordu şerefsiz.Yüzümü yüzüne yaklaştırıp konuşmaya başladım.
"Hesabın..Dürüldü mü Berkay?"
Dudaklarıma hafif bir gülümseme ekledim.
"Ağzındaki demir tadını sakın unutma Berkay Sarsılmaz.Gece'ye bir kez daha yaklaşırsan o tadı sana her gün tattırabilirim.Bunu zevkle yaparım."
Üstünden kalkıp devam ettim.
"Bizden uzak dur Berkay.Yoksa soyadına yakışmaz bir şekilde kendini hep yerde bulursun..Şimdi olduğu gibi."
Berkay'a son kez bakıp hızla adımladım.

Yetişmem gereken bir Gece vardı.

ASOSYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin