6.Bölüm

771 45 2
                                    

Ege'nin anlatımıyla;

Gece'nin gitmesiyle hızla sınıfa çıktım.Çantamı alıp Gece'yi takip etmeye başladım.Kızı da üzdüm lan   ...Hay ben böyle işin...
"Siktir!" Gece'nin ağladığını görünce ağzımdan kaçan küfürle donakaldım.
Gece'ydi o ağlayamazdı.Gece hep güçlü hözükmeye çalışan,sessiz,kçine kapanık bir kızdı.Her sorunun altından tek başına kalkan kız şimdi ağlıyordu.Hem de benim yüzümden.
Yanağımdan süzülen bir damla yaşı sildim ve adımlarımı hızlandırıp Gece'ye yetiştim.Okulun yakınlarındaki parka girdiğimizde çimenlerin üstüne oturdu.Bu hareketiyle yüzümde hafif bir tebessüm belirdi.İşte sırf bu yüzden tanımak istiyordum bu kızı.Gece başkaları gibi değildi.Kim olursa bir banka otururdu ama o çimenlerle birleştirmişti bedenini.Farklıydı bu kız.
Diğerlerinden çok daha güçlüydü,akıllıydı,güzeldi.
Hem gece gibiydi bu kız,
Hem de geceyi aydınlatan ay gibi.
Kusursuzdu.
Kusurlarıyla kusursuzdu bu kız.
Hatalarından ders aldığı için akıllıydı.
Bu kız varıyla ,yokuyla her şeyiyle çok güzeldi.

"Ey gece gibi hergün ayrı güzel gelen kız.
Karanlığında sakla beni,
Aydınlığında yaşat bizi."

___________________________________________
Bölümler geç geliyor farkındayım ve bunun için yine özür diliyorum.En kısa zamanda y.b.gelecek.

ASOSYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin