Ege beni öpmesinin ardından tam olarak 1 saat geçti.Arabayı görevlileri çağırarak çektirdik ve şimdi de bizi hir otobüs terminaline bırakmalarını rica ettik.Üstümüzün ıslak olması dışında egenin yüzündeki kocaman gülümseme ve benim sürekli egeye bakmamı saymazsak garip bir şey yok.Öpüşmüştük.Aslında öpüşmedik yani o beni öptü.Hoşuma gitmiş miydi? Evet kesinlikle gitmişti.Kendimden bir şeyler saklayacak değilim sonuçta.Egeyi seviyordum.Hoşuma gidiyordu her şeye rağmen güzeldi.
Terminale geldiğimiz de üstümüzün kuruması için güneşli bor yere oturduk.
Kısa bir sessizliğin ardından egenin sesi düşüncelerimi böldü.
-nedenini sormıucak mısın?
Nasıl sorabilirdim ki hala şaşkındım.
-birini öpmenin ondan hoşlanmaktan başka hir nedeni olsuğunu sanmıyorum.Neden sorıyım ki?
Ege mantıklı dermişçesine başını sallayarak onayladi.
-Ama atladığın bir nokta var.Ben senden hoşlanmıyorum.
Tüm vücudumu ona dondurup kafasina vurdum hafifçe.
-lan piç her önüne geleni öpüyor musun sen
Yüzüme ekşiterek devam ettim
-igrençç
Ege bana bakıp bir süre sesli sesli güldü.
Bu çocuğun mizah anlayışı kesinlikle berbat her şeye gülüyor.
-gerizekalı falan mısın sen bir susta dinle.
Gözlerimin içine bakmaya başladı o güzelim okyanus mavisi gözleriyle ve devam etti.
-hoşlanmak çok basit.Ben seni çok seviyorum Gece.Çok.
Gülümseyip saçlarını karıştırdım.ben tam bir şey söyliycekken sözümu kesti.
-ya kızım seni seviyorum diyorum köpek muhammelesi mi yapıyosun sen bana.gerçekten hiç romantik değilsin ya...
Gülerek dudaklarımı dudaklarına bastırdım.geri çekilip konuştum.
-bunu cevaptan sayıyor musun?
-bunu evlenme teklifi olarak falan görüyorum,dedi aptal ya zjizoz9wjjs aptall.
Otobüse bindik ve yolculuk boyunca ben omzunda uyudum o beni izledi.
Size söylemiştim.Ben badboy ları sevmem her hikayedeki gibi onlara asik olmam.Ben ezilen kız değilim.ben haklının hakkını savunanım ve ege de öyle.Bu yüzden onu seviyorum ve hep sevicem.______________________________
6,7 ay sonra bölüm atıp ege ve geceyi de burda sonlandırıyorum.Erken sonlandırıyorum çünkü yeni bir şey denemek istiyorum burda olan hikayeler gibi dizilerdeki gibi gerçek dışı aşklar yerine gerçek hayattaki aşkları ,aileleri,arkadaşlıkları.her neyse ege, gece ,piçoroz velet ,buket,nida.. kisacası tüm asosyal karakterleri her zaman zihnimde yaşamaua devam edicekler umarım sizde de yaşarlar.💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...