Medyada : Ege Akarsu (Asosyal Çocuk)
Bölüm Şarkısı :Aziz Piyade - Bu Şehri Yakın
2 gün sonra
Zilin çalmasıyla sıradan kalktım.Yaklaşık 3 senedir yanımda kimse oturmuyordu.Hızlıca kantine indim ve tostumu aldım.Okul bahçesinde oluşan kalabalığı gördüğümde Berkay'ın yine birilerini hırpaladığını anladım.Berkay kim mi?
Berkay...Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir Badboy.Hani şu saf kızların aşık olduklarından.Bu seferki kurbanını görmek için kalabalığa doğru ilerledim.Kalabalığı yarıp en öne geldiğimde yerde başından aşağı un dökülmüş bir kız olduğunu gördüm.Berkay elinde yumurtalarla başı aşağıya düşmüş kıza bakıyordu."Lütfen kes şunu,yalvarırım." Kızın ince ve tiz sesi...Nida?Kıza yaklaşıp daha yakından baktığımda kuzenim,süslü sarışınım olduğunu gördüm.Nida olduğuna emin olduğum an kan akışım hızlandı bedenimi bir sinir dalgası alırken Berkay'ın yumurtayı atmak için havaya kaldırdığı elini tutup kıvırdım ve arkasına doğru alıp sırtına sert bir tekme geçirdim.Berkay şerefsizi yeri boylarken yanındaki kızıl kafa bana doğru gelmeye başladı.Kızıl kafa yumruk atmak için elini kaldırdığında diz kapağına bir tekme savurup dirseğimi karnın geçirdim.Bu da tamamdır.Ve geriye kalan 2 piçide hallettiğimde hızlıca Nida'ya çevirdim bakışlarımı şok içinde bana bakıyordu.Yanına gidip una bulanmış saçlarını kabaca temizledim.Elimi ona uzattığım anda bir el bileğimden kavrayıp beni havaya kaldırdı.Hafifçe ama sert bir şekilde itekleyerek karşısında durmamı sağlayan Berkay'a sinirli gözlerle baktım.Büyük bir kahkaha patlattı.Ne yani dayak yedi ve şimdi de gülecek mi?Yerdeki arkadaşlarına son kez bakıp gülüşünü susturdu ve korkunç olamayan(!)bakışlarını bana doğru yönlendirdi."Vay,vay,vay okulumuzun asosyal kızına da bakın siz." Sinirle bir tekma savurdu karnıma doğru.Tekmeden kaçamadan yere düştüm.
İşte şimdi sıçtın kızım.
İç sesim haklıydı.Yerde tamamen savunmasızdım.İkinci bir darbeyi atacağını anladığımda gözlerimi kapatıp acıyı hissetmeyi bekledim.Bir yere düşme sesi geldi...ama benim canım yanmadıysa ki...Gözlerimi yavaşça açtığımda Ege Akarsu'nun Berkay Sarsılmaz'a sert bir yumruk geçirdiğine şahit oldum.Olaylar yeni yeni başlıyor desenize.Yarın YB gelecek.Görüşmek üzere.💫🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASOSYAL
Humor"Zil çaldığında sıramdan kalkıp kantine indim.Bahçede oluşan kalabalığı gördüğümde Berkayın yine birilerini hırpaladığını anlamıştım. Berkay kim mi? Berkay,Berkay Sarsılmaz.Sarsılmaz Koleji'nin veliahtı.Zengin bir badboy. Sakın yanlış anlamayın ha!B...