Gambar Naomi..
Nama: Naomi Shouta
Umur: 17 tahun
Keturunan : Puak Whindy ( puak yg guna kuasa angin)
#sepupu kepada EmillyPower: Angin and ???
END.
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Naomi membawa Emilly ke kelas barunya. Emilly tak bnyak bercakap sepanjang perjalan. Dia lebih tertarik untuk memerhati sekitar kawasan sekolah sahaja. Sepatah yang Naomi tanya, sepatah dia jawab.
Dalam 15 minit berjalan.. Akhirnya Emilly tiba dia kelasnya.
' Pelik.. Kenapa kelas ni tak ramai org. Kalau tak silap aku.. Kelas lain semua penuh dengan manusia. '
Tok.. Tok.. Tok..
"Maafkan saya cikgu. Saya ada bawa pelajar baru. "
"Kamu ke Naomi. Patut la saya rasa macam tak cukup orang je dalam kelas ni.. "
Cikgu yang mengajar kelas ni memang akan kenal dan ingat nama pelajar..sebab tak ramai kan.. So, senang la nk ingat.
"Hehehe.. Sorry cikgu.." Naomi hanya tersengih sambil menggosok belakang lehernya.. Malu lah tu..
" Tak pe saya maafkan kamu.. Tapi lain kali kalau nak pergi mana-mana pastikan kamu bagi tahu saya dulu. "
"Faham.. "
"Kamu boleh duduk. Dan... kamu pelajar baru boleh masuk dan perkenalkan diri. "
Dengan perasaan yang takut, Emilly melangkah masuk dengan secalit senyuman.
Semua pelajar memberikan tumpuan kepada Emilly. Ada yang pandang dengan muka.. Macam mintak kaki.. Ada yang pandang..macam excited gila nak dapat kawan baru.. Ada yang buat bodoh je.. Macam-macam lah.
"Hai.. Nama saya Emilly Grande. Boleh panggil Emilly. Harap boleh beri tunjuk ajar. " terang Emilly secara ringkas dan padat sambil menundukkan sedikit kepalanya.
"Baik lah.. Ada sesiapa nak tanya?"
Seorang pelajar lelaki yang bercermin mata mengangkat tangan.
"Kenapa awak lain daripada pelajar lain? Awak berasal dari mana? Kenapa awak pilih sekolah ni? " bertubi-tubi soalan diberi kepada Emilly.
"Erkk.. Erkk.. S-saya.. "
' Ishh.. Sejak bila pulak aku gagap ni.. Budak ni pun satu., tanya soalan memang tak boleh 'rilex'. Macam mne aku nak jawab.'
"Kamu ni Alex. Ada ke patut tanya soalan macam tu.... Tak apa lah Emilly, awak tak payah layan sangat si Alex ni. Dia memang macam tu. Awak boleh duduk di sebelah Naomi. "
YOU ARE READING
Fallen in LOVE.. ( SKY KINGDOM )
FantasyEmilly seorang yang berhati lembut dan ceria. Ramai yang tidak mengetahui identiti sebenar gadis ini. Dia sendiri pun tak tahu identiti and dari mane asal usulnya. Kedatangan seorang jejaka telah merungkai segalanya. 😯 Jejaka yang bergelar dan di...