Byla půlka října a David se chystal začít nový život. Vyšel z bytu a jako vždy zapomněl zamknout. Cestou se ještě stavil v obchodu, aby koupil nějakou čokoládu pro Jirku. Už se nemohl dočkat, až ho po dlouhé době uvidí. Přišel před nemocnici a vydal se na oddělení urgentu. Vešel prosklenými dveřmi a zamířil k recepci.
D(David): ,,Dobrý den, jsem nový doktor, mám dnes nastoupit."
M(Mery): ,,Dobrý den, Marie Černá, ale všichni mi říkají Mery." představí se a podá novému doktorovi ruku.
/D: panebože, ta je dokonalá! (za tuhle kolonku budu psát jejich myšlenky)
D: ,,David Hofbauer, těší mě." a opětuje stisk.
M: ,,Zavedu vás do primářovny." a usměje se na Davida.
D: ,,To byste byla moc hodná." úsměv jí oplatí.
/M: hmm, fakt není špatnej, ale nejspíš má přítelkyni.
Mery se mezitím culí, jak malý dítě, což David nemůže přehlédnout.
D: ,,Co se stalo, že se tak usmíváte?"
M: ,,Co by se mělo stát? Jen je dneska prostě dobrý den!" odpoví se smíchem.
/D: fakt by mě zajímalo, proč se opravdu tak krásně směje.
Mezitím dojdou k primářovně a Mery zaklepe.
M: ,,Jirko? Můžu? Vedu ti novou posilu.
J(Jirka): ,,Jasně"
D: ,,Jirko, ahooj!" pozdraví starého známého a jde ho obejmout.
J: ,,Ahoj! Tebe už jsem dlouho neviděl! Jak se má táta?"
M: ,,Vy se znáte? No, já stejnak musím zpátky na urgent, tak se tu mějte hezky. Jo a Davide, pak přijď, ukážu ti to tady." a mrkla na něj.
J: ,,Mery, to je na delší povídání. Davida ti hned pošlu, neboj." odpoví se smíchem.
Mery opouští primářovnu a má v hlavě pořádnej guláš.***
V primářovně
J: ,,Co se stalo, že si se zakopal zrovna tady?"
D: ,,Ále, výzkum.."
J: ,,Co s ním je? Vypadal dost nadějně."
D: ,,No právě. Stopli ho. Na klinice jsem aplikoval buňky jednomu chlapovi a zůstal mi na stole. Jeho děti z toho udělaly pořádnou aféru. Pitva potom ukázala, že jsem používal nelegální léčbu. Byli v tom i novináři, tak jsem musel zmizet. Věděl jsem, že si tady primář, tak jsem šel jsem."
J: ,,Tak to je špatný. Vypadalo to fakt dobře."
D: ,,Co se dá dělat. Já jdu teda na ten urgent, abych mohl začít pracovat."
J: ,,Dobře, stav se po službě, někam spolu zajdeme."
D: ,,Vem i Bíbu, jestli bude chtít." odpovídá mezi dveřmi.***
Urgent
Mery sedí mezi papíry a doplňuje nějaké věci, když je dneska tak klidný den. Vtom se přiřítí David.
D: ,,Vrchní, jsem tady."
M: ,,Super, tak jdeme na tu prohlídku."
Mery provede Davida po urgentu až na lékařák.
D: ,,Kdy vám končí služba? Nechcete pak zajít na skleničku?"
M: ,,Služba mi končí v 6, ale bohužel nemůžu, omlouvám se. Mám něco domluvené s přítelem."
/D: doprde*e, ona má přítele!
/M: proč se tváří tak divně, když jsem mu řekla, že mám přítele?
D: ,,Tak já se převléknu a dorazím na urgent."
M: ,,Budu na recepci. Zatím."***
Mery si musí dojít pro kafe. Má v hlavě ještě větší motanici než předtím.
/M: jak mám chápat tu Davidovu reakci? Cítí ke mně snad něco? Vždyť se známe půl dne..
Avšak ani Mery nedokázala říct, co vlastně cítí. David nebo Viktor? Byla tak zamyšlená, že nekoukala na cestu a vrazila do Lucky.
M: ,,Ježíš promiň, pomůžu ti to sebrat."
L(Lucka): ,,Mery? Mery? MERY?!"
M: ,,ehh, co? Říkala si něco?"
L: ,,Co s tebou dneska je? Od doby, co přišel ten novej doktor, si jako v tranzu. Počkej! Tobě se líbí!"
M: ,,Jak tě to napadlo prosimtě."
L: ,,No tak, usmíváš se na něj, koukáš po něm, a jsi úplně mimo. To se tabulkový Mery nikdy nestává."
M: ,,Ale jdi."
L: ,,Žádný jdi, je to pravda!"
M: ,,Možná, já nevím. Vůbec si nevím rady. Mám Viktora ráda, ale přeci jenom bych asi chtěla začít s někým jiným. Co když udělá znova to, co udělal předtím. Zase mě zlomí."
L: ,,Dej tomu chvilku, aby sis ujasnila, co ke komu cítíš a pak se rozhodni."
M: ,,Děkuju moc, Luci. Moc mi s Vali pomáháte."
Mery Lucku ještě obejme a spěchá na urgent. Přichází na recepci a vidí, jak tam stojí Viktor s Davidem.
/M: a sakra, tohle nedopadne dobře
V(Viktor): ,,Ahoj Mery" a snaží se jí dát pusu.
Mery se mu ale ucukne, protože vidí Davida, jak vedle stojí a smutně na ni kouká.
M: ,,Viktore, promiň, musím pracovat." a věnuje mu letmou pusu na tvář.
M: ,,J-já.." řekne směrem k Davidovi.
D: ,,To je v pohodě, jdu zkontrolovat toho pána na JIP, jak jsem ho dneska operoval."
M: ,,Jo, jasně." zakřičí za ním.***
Mery má po směně a jde se převléct na lékařák. A koho tam nepotká. Samozřejmě, že Davida. S omluvným výrazem na něj koukne a zmizí za závěsem. Když vyjde, všimne si, že ji David pozoruje.
M: Heleďte, nechcete někdy zajít do Nostopu? Třeba na šipky, pokud hrajete."
D: ,,Jasně, že hraju. Tak třeba zítra?"
M: ,,Domluveno. Nashle." a s úsměvem opouští lékařák.
/D: tak přeci jen. Třeba budeme aspoň kamarádi.
Jde se taky převléct a odchází domů.***
U Mery a Viktora
V: ,,Ahoj lásko, připravil jsem večeři." a Mery políbí.
M: ,,Ahoj, hele promiň, nějak nemám hlad. Dám si sprchu a půjdu spát."
/V: co se s tou Mery sakra děje. Ten novej doktor.. Asi mu budu muset dát, co proto, aby si uvědomil, že je Mery jen a jen moje!
M: ,,Tak dobrou."
V: ,,Dobrou..."
Mery usíná s myšlenkami na Davida. Na druhé straně Rubavy David boxuje a v hlavě má jenom Mery.Ahojky❤️ doufám, že se vám povídka zatím aspoň trochu líbí. Je to první kapitola a má skoro 1000 slov😱 budu ráda za každou zpětnou vazbu, popřípadě, pokud se vám líbí, můžete ji sdílet mezi další lidi☺️
ČTEŠ
MUDr. David Hofbauer
FanfictionJe svěží říjnový den a David vychází vstříc novému začátku. Prochází prosklenými dveřmi rubavského urgentu. ,,Panebože, ta je dokonalá!" proletí mu hlavou. ______________________ Je to pár měsíců, co se rozešel se svojí dlouhodobou partnerkou. Necha...