,,Ahoj lásko." políbil ji nazpět. ,,Je dobře, že jsi tady, potřebuju ti něco říct." řekl ji. ,,Jo, to já taky.. tak začni." nezvózně čekala na to, co ji David chce říct. ,,No jak mám ten výzkum.." začal. V Mery hrklo. Snažila se nemyslet na nejhorší variantu. ,,Nabídli mi, že můžu letět do Anglie a tam to už opravdu zlegalizovat." usmál se David, protože byl šťastný, že mu to konečně vyjde. Zato Mery byla přesný opak. Začaly jí téct slzy, i když se je snažila držet. ,,A ty můžeš samozřejmě letět se mnou." stále se usmíval. Pak si ale všiml, že Mery brečí. ,,Mery? Co se děje? Co si mi chtěla říct?" sedl si k ní na gauč a objal ji. ,,Já.. já jsem tě..těhotná." vypadlo z ní. ,,Cože?" vyhrkl David. Mery začala brečet ještě víc. ,,Já vím, že si nikdy nechtěl děti, ale mně bylo opravdu řečeno, že nemůžu mít děti. S Viktorem jsem spala bez ochrany 7 let a nikdy jsem neotěhotněla.. bude to pro mě nesmírně těžký, ale.. jestli chceš, tak.. tak odleť, ale já.. já s tím malým zůstanu tady. A na potrat nejdu, je to zázrak, že jsem otěhotněla." slzy jí tekly proudem, ale řekla to. Řekla to muži, kterého miluje a chce s ním strávit zbytek svého života. Ale musela to udělat. ,,Mery.." zvedl ji hlavu a věnovat jí dlouhý, procítěný polibek. ,,Miluju tě tak, jako nikdy nikoho a pochybuju, že bych někdy dokázal takhle milovat někoho jiného. Ty jsi mi otevřela oči, teď už vím, jaké to je mít city a nebýt robot. S Ninou jsem tohle nikdy nezažil a jsem si na sto procent jistej, že s nikým jiných bych nikdy nezažil. Ani nevíš, jak moc jsem šťastnej, že jsem odešel z Prahy sem a potkal tu tebe. Ženu, která mi změnila život od základů, a za to jsem ti neskutečně moc vděčný. Samozřejmě, že tady s tebou zůstanu a společně vychováme naše dítě." znovu ji políbil. ,,A tohle je na důkaz toho, že jsou moje slova pravdivá. Zůstanu tady. S tebou a naším miminkem." podíval se jí do očí a utřel slzy. Mery nebyla schopná slova. Nedokázala vstřebat slova, která jí právě řekl. ,,Myslel to vážně?" létalo jí hlavou. Začala brečet znovu. Tentokrát to ale byly slzy štěstí. ,,Proč zase brečíš? Nejsi ráda?" zarazil se. ,,Jsem neskutečně moc ráda. Tohle jsou slzy štěstí, lásko." a tentokrát ho zase políbila ona. ,,Máš všude řasenku." ušklíbl se na ni. Mery ho bouchla do ramene. ,,A ty se mi divíš?" zasmála se. ,,Ne. Mimochodem v jakém jsi týdnu?" podal jí ruku, aby se zvedla z gauče. ,,V sedmém." hledala v kabelce průkazku s ultrazvukem. ,,Nejsem gynekolog, takže tam vidím jenom fazoli." zkoumal ultrazvuk. ,,Ty seš taky fazole. Příště jdeš se mnou a uvidíš tu naší fazoli." usmála se na něj Mery. ,,Jo a taky mám ultrazvuk každé dva týdny, aby se miminko kontrolovalo. Přeci jenom na to moje tělo není stavěné." vzala si od Davida průkazku a uklidila ji zpátky do kabelky. ,,Aspoň ho uvidíme častěji." otevřel dveře od kumbálu. ,,Tak já si skočím na záchod upravit tu řasenku, pak zajdu ještě za holkama a půjdu domů. Zatím se měj a klidnou službu." políbila ho a vydala se směrem na záchod. ,,Miluju tě!" křikl za ní David a usmál se. Nikdy nevěřil, že by dokázal obětovat všechno ženě, do které se bláznivě zamiloval. Ale nelituje toho. Miluje ji celým svým srdcem a dokonce je i rád, že budou mít spolu dítě. Možná ho nikdy nechtěl, ale Mery ho změnila. K lepšímu. ,,Ahoj holky!" pozdravila je, když je konečně našla. ,,Týjo, předpokládám happyend, protože celá záříš." usmála se na ni Lucka. ,,No ale nejdřív to bylo fakt divoký." oddechla si Mery, protože se docela zadýchala, jak chodila rychlou chůzí. ,,Co se stalo?" zeptala se Vali. ,,David mi taky potřeboval něco říct a mluvil první. Řekl mi, že mu nabídli zlegalizování výzkumu.." začala. ,,No vždyť to je dobré?" zajímala se Lucka. ,,To jo, ale v Anglii. Se mnou to málem seklo, když mi to řekl." ,,To věřím.. a co ti teda řekl?" pokračovala v otázkách Vali. ,,Proslov, kterej bych do Davida nikdy neřekla. A pak řekl, že tady samozřejmě zůstane a že spolu vychováme naše dítě. To jsem se tam naopak zase málem roztekla. Bylo to strašně krásný. Co bylo, pořád je." rozplývala se Mery. ,,To bych do něj taky neřekla, ale je to od něj fakt krásný." podívaly se na sebe holky. Vali přikývla. ,,Tak ať vám to klape a ještě nám ukaž ultrazvuk." prosily ji obě. ,,Tady je." podala jim ho. ,,Jezus, to je dokonalý. On nebo ona?" zasmála se Lucka. ,,Radši bych holčičku, ale stačí, ať to je zdravý." zandala fotku zpátky. ,,Tak samozřejmě, hodně štěstí. Maminko." objaly se a Mery vyrazila domů.
/přesouváme se do doby, kdy je Mery v 13. týdnu těhotenství
,,Mery, vstávej." pohladil ji po vlasech. ,,Dobré ráno." usmála se a dala mu pusu. ,,Tady máš snídani." podal jí tác s palačinkami, kávou a ovocem. ,,Ty si mě rozmazluješ teda." zasněně se dívala na snídani. ,,Vás, zlatíčko." dal ji pusu do vlasů a šel se umýt. ,,Tak samozřejmě." usmála se. Bylo odpoledne a Mery s Davidem se šli projít do parku. Došli k altánku a sedli si na lavičku. Po chvíli se David zvedl. ,,Kam jdeš?" zeptala se ho Mery. ,,Nikam." klekl si. ,,Marie Černá, miluju tě celým svým srdcem a byl bych rád kdyby se naše dítě narodilo jako manželské. Vezmeš si mě?" otevřel krabičku s prstýnkem. ,,Ano!" objala ho Mery a dala mu vášnivý polibek. ,,Bereme se za 2 týdny." usmál se David. ,,Cože? Takhle brzo? Jak?" zarazila se Mery. ,,Mám známého, co tohle zařizuje, tak jsem se ho zeptal. Byl jsem si téměř jistý, že řekneš ano." políbil ji. ,,Tak to abych začala shánět šaty pro koblihu jako jsem teď." zasmála se Mery. ,,Mery, ty nejsi kobliha.. jsi nádherná." dal jí pusu na čelo.
/jsou manželé a Mery je dnes v 16. týdnu těhotenství
,,Daví, vstávej." pohladila ho po strništi. ,,Co je? Hoří?" nechápal rozespalý David. ,,Ne, ale dneska se dozvíme pohlaví." pohladila si břicho. ,,Ajoo." dal ruce na její. // Mery s Davidem už jsou na řadě. ,,Tak dneska už bude stoprocentní pohlaví. Chcete ho vědět?" zeptal se Krejčí, když je poustěl do ordinace. ,,Ano." odpověděli jednohlasně. ,,Tak si lehni a podíváme se." pokynul k Mery. ,,Tak čekáte..
ČTEŠ
MUDr. David Hofbauer
FanfictionJe svěží říjnový den a David vychází vstříc novému začátku. Prochází prosklenými dveřmi rubavského urgentu. ,,Panebože, ta je dokonalá!" proletí mu hlavou. ______________________ Je to pár měsíců, co se rozešel se svojí dlouhodobou partnerkou. Necha...