11.

539 10 0
                                    

M: ,,Tak kam půjdeme?"
D: ,,Výběr je na tobě." usmál se.
M: ,,Já mám docela chuť na čínu, tak jestli by ti to nevadilo.." úsměv mu oplatila.
D: ,,Vůbec ne, mám čínu rád."
Cestou se ještě stavili v parku, kde si sedli na lavičku. Mery si opřela hlavu o Davidovo rameno a David ji vzal za ruku. Společně koukali na zářivý úplněk. Mery se na Davida otočila a začali se k sobě pomalu přibližovat. Už byli od sebe pár centimetrů a vtom Mery zazvonil mobil.
D: ,,Vždycky v tý nejmíň vhodný chvíli."
M: ,,Volají z nemocnice, to bude důležitý."
D: ,,Tak už to radši zvedni."
M: ,,Černá prosim."
P(Petra): ,,Mery? Přijď prosím rychle do nemocnice, hromadná nehoda na dálnici, většinu vezou sem, protože v Ústí mají plno."
M: ,,Jasně, vezmu i Davida."
P: ,,Toho vem určitě, budeme ho potřebovat."
M: ,,Tak my jdeme, zatím."
M: ,,Davide, musíme do nemocnice. Je vyhlášenej traumaplán. Hromadka na dálnici."
D: ,,No sakra to bude rušná noc. Proč to vůbec nevezou do Ústí?"
M: ,,Mají plno, vzali jenom největší akutky vrtulníkem."
D: ,,No to je výborný, nemocnice na úrovni, fakt."
Mezitím dorazili na urgent, kde byl bez Mery obrovský zmatek. Oba se rychle převlékli a spěchali na urgent.
Z(záchranář): ,,Tereza Kulichová, 29 let. Řidička jednoho z aut, v 37. týdnu těhotenství. V bezvědomí, zaintubována, nevíme, jak je na tom dítě."
D: ,,Okamžitě na box, ultrazvuk a rychle na sál. Mery?"
M: ,,Zařídím!" předala mu papíry a šla převzít dalšího pacienta.

Po pár hodinách se situace na urgentu uklidnila. Mery se s Davidem potkali na lékařáku.
D: ,,No v restauracích už bude zavřeno, tak půjdeme ke mně?" obrací se na Mery během převlékání.
M: ,,Nebo můžeme jít ke mně, mám tam jídlo." začne se smát.
D: ,,Tak jo." a začne se smát taky.
M: ,,No tak pojď."
Vzali si bundy, batohy a Mery se Davidovi opět zahákla za ruku.
Když dorazili do Meryina bytu, začala chystat něco jídlu.
M: ,,Jsou to jenom těstoviny s kečupem a sýrem, protože teď v noci se mi nechtělo nic víc dělat."
D: ,,Je to skvělý, pro mě je to jako sváteční nedělní." usměje se.
M: ,,Doufám, že to bude taky tak chutnat. Dobrou chuť."
D: ,,Chutná to výborně. Dobrou chuť." a strčí si další sousto do pusy.

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat