5.

648 16 0
                                    

Mery dorazila na urgent, kde už na ní Lucka s Vali čekaly.
V: ,,Kde se nám touláš?"
L: ,,Určitě byla za Davidem!"
M: ,,Jo, byla jsem za Davidem, ale teď tu budu muset ještě chvíli zůstat. Tak můžete zatím jít a já pak přijdu.
L: ,,Ani náhodou, ještě bys tu zůstala pracovat. My si tě hezky pohlídáme."
V: ,,A proč tu vlastně musíš zůstat?"
M: ,,Přijede Ondra."
L: ,,Pracovně?"
M: ,,Jo, ale víc vám vysvětlím potom."
Z debaty je vyrušil právě přicházející Ondřej.
O: ,,Tak jsem tu. Víš kde je?"
V: ,,Kdo kde je?"
M: ,,Potom!"😂
Mery s Ondrou se vydávají směr JIP, kde leží David.
M: ,,Davide? Můžem?"
D: ,,Jo, jasně."
O: ,,Takže.. popište mi prosím, jak se to přesně stalo."
D: ,,Heleďte nechcete si tykat? Když už si tykám s vaší sestrou."
O: ,,Dobře, tak Ondřej." a podal Davidovi ruku.
D: ,,David, ahoj." stisknul ji nazpět.
O: ,,Jak se to teda stalo?"
David mu všechno řekl a Ondra si to zapsal. Pak si tam ještě povídali.
M: ,,Čeká tam na mě Lucka s Vali, tak já jdu. Ahoj."
D+O: ,,Ahoj."

***
L: ,,No konečně, ty naše paní zamilovaná."
M: ,,Tak paní nejsem a zamilovaná taky.. no."
V: ,,Pojďte už nebo si to vůbec neužijem."
M+L: ,,Už jdeme, kapitáne." řekly se smíchem.

***
D: ,,Ondro? Neříkej to Mery, ale myslíš, že bych u ní měl šanci?"
O: ,,Myslím, že jo. Ale přece jen je čerstvě po rozchodu. Měl bys tomu dát čas." usmál se.
D: ,,Díky a neříkej ji to prosím."
O: ,,Neboj, zatím."
D: ,,Čau."

***
V: ,,Tak Mery, máme víno a jídlo, takže povídej. A nezapomeň na podrobnosti!"
M: ,,Takže jednou mi David nezvedal mobil, tak jsem se po něm šla podívat a našla jsem ho ležet v umývárkách. Měl rozseklé obočí. Vzala jsem ho na lůžko a tam jsme si začli tykat. Předtím jsme byli domluvení, že večer půjdeme na šipky, ale já jsem mu nevěřila, že mu to udělal Viktor, tak jsem to zrušila."
L: ,,Pokračuj!"
V: ,,Jo!"
M: ,,Koukat na vás dvě je lepší jak kino." řekne se smíchem.
L: ,,Koukej povídat dál!"
M: ,,Jasné, už pokračuju.. a pak ho přivezli zmlacenýho. To už jsem mu uvěřila, že to byl Viktor, protože ten večer byl hodně divnej. Pak jsem byla u Davida na JIP a pověděli jsme si toho hodně. Řekl mi o své minulosti, proč přišel právě do Rubavy a tak. Před jeho očima jsem se rozešla s Viktorem. Když jsem po noční došla domů, bylo uklizeno, Viktorovo věci a na stole byla kytka s dopisem. Tady je ten dopis." a podala jim ho.
L+V: ,,To si děláš srandu?! Došel alespoň na tu policii?"
M: ,,Proto za mnou byl Ondra.
V: ,,No tyvole. To je fakt hajzl."
L: ,,Valii, už nech Viktora Viktorem. Teď máme nový cíl. David.. a Mery." začala se smát.
V: ,,Vlastněěě. Takže co přesně k němu cítíš?"
M: ,,Já.. já ani nevím. Mám ho ráda a je v pohodě, ale nejsem si jistá, jestli jsem teď ready na další vztah. Přeci jen jednou robot, navždy robot."
L: ,,Třeba se změní. Už teď s ním děláš dost velký divy."
M: ,,A taky bych mu nejdřív musela říct tamto.."
L: ,,Mery.. jestli tě opravdu miluje, tak s tebou bude i bez dětí. Nebo si můžete nějaké adoptovat!"
V: ,,Jo Mery, Lucka má pravdu."
M: ,,Děkuju moc holky. Nevím, co bych bez vás dělala." a obě je obejmula.

***
/D: jak se asi má Mery? Je fajn, že už brzo půjdu domů. Ale to znamená týden bez Mery. To není dobrý. Chtěl bych vědět, co ke mně cítí ona.

***
Mery se rozloučila s holkama, šla se umýt a pak si lehla do postele.
/M: co asi dělá David? Myslí na mě taky? Za 2 dny ho propouští z nemocnice domů a pak bude týden doma. To nevydržím bez něj.

Oba nakonec usínají. Mery ve svém bytě a David na nemocničním lůžku.

Rozhodla jsem se, že jednotlivé části zkrátím, aby vycházely často a byly více napínavé❤️ slibuji, že v příští(max přespříští) už to bude pikantnější😏

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat