Mery dorazila před Davidovo dveře minutu před půl. Zaklepala. Dneska stačilo jenom jedno zaklepaní.
D: ,,Dobrý večer, paní Černá." otevřel dveře a udělal gesto, aby vešla dovnitř.
M: ,,Dobrý večer, pane Hofbauere. Děkuji." prošla do bytu, kde už se neubránila smíchu.
D: ,,Rád bych něco uvařil, ale jelikož dokážu uvařit pouze pizzu z obchodu, tak to trochu nevyšlo. Ale naštěstí tu zbyla tvoje výtečná bramboračka, dáme si tu, pokud nevadí."
M: ,,Mně to nevadí."
D: ,,Tak si sedni ke stolu a já to udělám."
M: ,,Nemám to radši udělat já?" zeptala se, když viděla, jak David zápasí s naběračkou.
D: ,,Nooo.. asi radši jo."
M: ,,Tak ukaž."
Když se najedli, David vyndal z ledničky dvě piva.
D: ,,Dáš si?"
M: ,,Ráda, díky."
Potom Mery načala téma ze včerejšího večera.
M: ,,Davide?"
D: ,,Mery?"
M: ,,No.. přemýšlela jsem o té včerejší konverzaci." tvářila se zamyšleně.
D: ,,T-takže sis to rozmyslela?" zeptal se smutně.
M: ,,Rozmyslela... asi bych to s tebou zkusila dřív. Dej mi třeba týden." usmála se širokým úsměvem.
D: ,,Mery! Děkuju!" běžel k ní a pevně ji obejmul.
Mery mu obejmutí opětovala.
M: ,,Můžu tady přespat? Nechce se mi teď večer jít domů." zeptala se.
D: ,,Samozřejmě, nechám ti postel."
M: ,,A kde budeš spát ty?"
D: ,,To neřeš, někde si najdu místo."
M: ,,Nemusíš žádné hledat, lehneš si vedle mě. Nevidím v tom žádný problém." odpověděla se smíchem.
D: ,,Jestli ti to nevadí, budu jenom rád." usměje se a povalí ji do postele.
M: ,,Co chceš dělat?" zhrozí se trochu.
D: ,,Nevím, co myslíš ty, ale já mám v plánu spát." začne se smát.
M: ,,Tak dobrou noc."
D: ,,Jo a zapomněl jsem.. mám jenom jednu deku."
M: ,,No co se dá dělat. Lehni si." udělá mu místo vedle sebe.
Hned na to oba usnuli.
ČTEŠ
MUDr. David Hofbauer
FanfictionJe svěží říjnový den a David vychází vstříc novému začátku. Prochází prosklenými dveřmi rubavského urgentu. ,,Panebože, ta je dokonalá!" proletí mu hlavou. ______________________ Je to pár měsíců, co se rozešel se svojí dlouhodobou partnerkou. Necha...