2.

793 20 2
                                    

,,Davide, pomooc!" slyší David v dáli. ,,Mery?!" prodírá se houštím blíž k hlasu.
David se probouzí celý spocený.
/D: co to sakra? Co když se Mery fakt něco stalo a já ji musím zachránit? Co když ji něco udělal Viktor?!
David se snaží usnout za každou cenu, ale nejde to. Musí přemýšlet o tom, proč má v hlavě jen Mery. Vždyť ji zná den. Není si jistý, co cítí a hlavně si přece řekl, že teď vztah nechce.

***
U Mery
,,Ahoj Davide." vejde na lékařák. ,,Ahoj Mery!" Mery už to nemůže vydržet.. Sedne si na Davida a začne ho vášnivě líbat. David nejdřív nechápe, ale po chvíli začne spolupracovat. Navzájem si ze sebe strhnou trička. Mery si obmotá nohy kolem Davidova pasu a David ji přenese na gauč. Zamkne, zatáhne rolety...
Mery se probudila. Před sebou měla Viktorův obličej.
/M: doprde*e, co to bylo? Proč mám takové sny o Davidovi? Vždyť jsem s Viktorem.
Mery koukne na budík. 6:32. Opatrně vstane, obleče se a jde do práce. K(Karolína): ,,Mery, co tady děláš? Vždyť ti směna začíná až za necelý 2 hodiny."
M: ,,Nemůžu spát, tak jsem přišla dřív. Jestli chceš, můžeš jít teď domu, vezmu to za tebe. Dokonce ráda."
/M: aspoň nebudu mít čas přemýšlet.
K: ,,Všechno v pohodě? Vypadáš, jako bys potkala ducha.
M: ,,Jasně, všechno dobrý." nuceně se usměje.
K: ,,Tak já jdu, díky Moc. Hezkou službu."
M: ,,Díky, ahoj."
K Meryině štěstí je jenom lehký příjem, takže se Mery stejně vrací myšlenky.
/M: Viktor nebo David? Už ani nevím, co ke komu cítím.
Mery je tak zamyšlená, že si všimne Davida až po 10 minutách, co jí pozoruje.
/D: o čem asi tak přemýšlí? Možná bych ji měl říct, o tom snu, jestli se jí něco nestalo..
M: ,,Ježíš, Davide, vy jste mě vyděsil."
D: ,,Taky jste vypadala trochu strašidelně, když jste tady tak seděla, duchem úplně mimo. Ale krásná jste stejnak." stydlivě se usměje.
M: ,,Ehm, jak dlouho jste mě pozoroval?"
D: ,,Asi deset minut. Vypadala jste na to, že jste viděla ducha."
M: ,,Už jste druhej, co mi to dneska říká." zděsí se.
D: ,,V tom případě na tom asi něco bude. Měla byste si vzít volno."
M: ,,Cokoliv, jenom né volno.."
D: ,,No dobrá. Jdu se převlíct a pak přijdu, kdyby byl příjem, volejte."
/D: proč nechce volno?
D: ,,Jo a ty šipky večer platí?"
M: ,,Málem bych zapomněla. Jasně, že platí. Už se těším." nezapomene Davidovi věnovat letmý úsměv.
Mezitím se na urgert přihnal Viktor.
V: ,,Ahoj Mery, lásko." řekne to nahlas, aby to David slyšel.
M: ,,Ahoj."
V: ,,Proč si na mě nepočkala, bál jsem se, že se ti něco stalo. Služba ti přece začíná až v 9."
M: ,,Nemohla jsem spát, tak jsem poslala Karolínu dřív domů. A nehlídej mě jako malý děcko."
/V: proč se chová takhle? To všechno ten Hofbauer..
V: ,,Fajn, jdu se připravit."
M: ,,Dobrej nápad, na sále tě budou potřebovat."
/M: proč jsem tak hnusná? Nevím, ale dost těším se na večer.

***
D: ,,Vrchní, potřebujem okamžitě na sál. Sežeňte anesteziologa, Romana a já se jdu mejt."
M: ,,Hned je tam máte."
Operace proběhla v pohodě. Roman už šel a David zůstal ještě v umývárnách.
V: ,,Tak aby mezi náma bylo jasno. Mery je moje a vy jí necháte na pokoji. Nebo bude zle."
D: ,,Je na Mery, koho si vybere."
To Viktor nevydržel a praštil ho. Davidovi se zatmělo před očima a sesunul se k zemi.
V: ,,Ještě jsme neskončili."

***
Mery bylo divné, že David nezvedá mobil a že ještě nepřišel. Šla se po něm podívat. Napadly ji umývárky, tak vyrazila.
M: ,,Davide?!" propleskla ho.
D: ,,M-mer-ry?" pomalu otevíral oči.
M: ,,Pojďte, vezmu vás na lůžko a ošetřím vám to."
D: ,,To nebude potřeba." snažil se zvednout, ale zamotala se mu hlava.
M: ,,Ale bude. Máte rozseklé obočí a asi otřes mozku." zvedla ho, aby se o ní opřel.
Došli na urgent.
M: ,,Petro, jaké lůžko je volné?"
P(Petra): ,,Dvojka."
M: ,,Díky, vezmu tam doktora Hofbauera."
/D: co kdybych ji nabídl tykání už teď a ne až večer?
Mery mu pomůže na lůžko a začne mu ošetřovat obočí.
M: ,,Bude to tak na tři stehy." a řekla sestře, ať připraví šití.
D: ,,Víte vrchní, chtěl jsem se zeptat až večer, ale nechcete si tykat?"
M: ,,Ráda, taky jsem se chtěla ptát. Ahoj, Mery." a podá Davidovi ruku.
D: ,,Ahoj, David." stiskne ji.
M: ,,Jak se ti to vlastně stalo? To sis nemohl udělat sám."
D: ,,To je jedno. Neřeš to."
M: ,,Davide," chytne ho za ruku, ,,já nechci, aby ti někdo ubližoval. Mně to můžeš říct."
D: ,,C-cože? Ty se o mě bojíš? No, já se, bojím, že mi neuvěříš.."
M: ,,Ano, bojím se o tebe. Budu se snažit."
D: ,,Víš, byl to Viktor."
M: ,,Co? To ti nevěřím, nevím, proč by to dělal!"
D: ,,Já říkal, že mi nebudeš věřit. Říkal něco o tobě. Ať tě nechám na pokoji, že jsi jen jeho."
M: ,,Já budu muset jít. Ahoj."
/D: doprde*e
Mery nechce uvěřit tomu, že by to Viktor udělal. Kvůli ní. Nakonec dojde k názoru, že si David vymyšlí, aby od Viktora odešla..

***
Davidovi dokapala kapačka a šel se převléct na lékařák.
D: ,,Ahoj Mery."
M: ,,Ahoj."
David si všimne vedle postávajícího Viktora a tak se k Mery nahne, aby ho neslyšel.
D: ,,Ten večer asi neplatí, co?"
M: ,,Ne, neplatí. A teď už radši jdi. Pa."
D: ,,Je mi líto, že mi nevěříš. Ahoj."
Mery se za ním podívá, ale do výhledu jí vstoupí Viktor.
M: ,,Co tady děláš? Ještě máš službu, ne?"
V: ,,Vzal to za mě Kubiš. Musím si jít něco zařídit."
M: ,,A mohla bych vědět co?"
V: ,,Nemohla. Uvidíme se ráno, pa lásko."
Viktor se sebral a rychlým krokem opustil urgent. Mery svíral divný pocit.
/M: kam sakra tak chvátal?
Nakonec to nechala být a vrátila se k práci.

***
/V: hele tamhle jde ten hajzl. Musím nějak opatrně, abych ho nezabil, ale zároveň mu dal, co proto. Abych nechal moji Marii být.
A pomalým krokem šel, aby ho sebral zezadu..

Máme tady druhou kapitolu❤️ má přes 1000 slov, wauu😱 nechala jsem ji napínavou, tak čekejte na pokračování? Jak myslíte, že to dopadne? Koho chce Viktor napadnout?

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat