13.

595 15 0
                                    

David Mery položil na postel, sundaval jí tričko a mezitím se stále líbali. Mery mu naoplátku sundala jeho triko. Když spatřila jeho svalnatou hruď, zatajil se jí dech, div nezačala slintat.
D: ,,Děje se něco?"
M: ,,Vůbec nic, jen máš prostě dokonalý tělo."
D: ,,Já před sebou vidím ještě dokonalejší."
Davim pokračoval knoflíčkem u kalhot. Najednou byly kalhoty někde v rohu ložnice. Mery nečekala a udělala to samé. Oba byli ve spodním prádle. Rozepl ji podprsenku a pomalu sundaval. Jemně zkousl obě bradavky, dal jí pusu a pokračovat níž. Sundal i kalhotky. Líbal ji na vnitřních stehnech a pomalu se blížil ke středu. Mery začínala potichu sténat. David byl u cíle. Začal ji dráždit prsty. Mery už sténala mnohem hlasitěji.
M: ,,Víc!"
David přidal jazyk a ona se slastí prohnula v zádech. Ještě zrychlil a Mery nestíhala ani vzdychat. Dosáhla orgasmu jako nikdy. David se přesunul zpátky k jejím prsům. Všelijak je hladil, mačkal, občas i zkousl. Teď byla ale na řadě Mery. Všimla si jeho napnutých boxerek. Aby ho ještě víc nadraždila, párkrát po nich přejela a potom. si na bouli lehla. To Davida vyburcovalo neskutečným způsobem.
D: ,Mery, prosím.." vzdychal.
Nechtěla ho už dál trápit, tak mu je sundala a přetočila ho pod sebe. Začala mu dělat dobře.
D: ,,Uu-už!" vydechl mezi pravidelnými vzdechy.
Mery si na Davida provokativně lehla. David ji přetočil zpátky pod sebe a šel na věc. Jemně do ní vnikl a začal opatrně přirážet.
M: ,,Přidej, prosím!"
David tedy zrychlil a Mery se prohla v zádech. Její vzdechy nabíraly na intenzitě. David přirážel jak nejrychleji dovedl.
M: ,,Davideeee!" zaryla mu nehty do zad.
David pokračoval a po chvíli se udělal taky.
Padl vedle Mery.
D: ,,Si naprosto dokonalá." políbil ji.
M: ,,Ty víc." oplatila mu polibek.
Jen to dořekli a oba vyčerpaní, ale šťastní, usnuli nazí v objetí.

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat