15.

534 8 0
                                    

,,Určitě to nebude tak strašný." řekla jí Mery. ,,Nevím, no prostě si dávej bacha." usmála se Lucka. Už se chystala odejít, ale pak se vrátila. ,,A jak vlastně s Hofem? Jsi se ještě nepochlubila ani." vyhrkla na Mery. ,,Však nebyl čas, oxidoval tady pořád Nývlt." obrátila se na ní. ,,Tak teď už tady není, tak povídej." naléhala na Mery. ,,No takže.." začala, ale nedořekla, protože si Lucka všimla přicházející Vali. ,,Vali, pojď sem! Máme novinky." koukla na Mery. ,,No tak to už běžím." přidala na kroku. ,,Takže po tom frmolu tady jsme šli ke mně a já udělala jídlo. Najedli jsme se a šli jsme koukat na film. No a tam jsme se začali líbat a pak už to není důležitý." culila se Mery. ,,To je právě to nejdůležitější ty trubko." vyhrkly na ní Lucka s Vali. ,,Přeju ti to a jak to teď mezi váma teda je?" zeptaly se. ,,Ještě jsme se o tom nebavili, ale předpokládám, že jsme spolu." řekla stále usmívající se Mery. ,,Hele koukej, jde nám přímo do rány." zašeptala Vali. David procházel vchodem a koukal na Mery jako na svatý obrázek. ,,Ahoj Mery." usmál se. ,,Ahoj." usmála se na oplátku. ,,A co my jako?" ukázala Lucka na sebe s Vali. ,,Já si nejsem jistý, jestli si tykáme, ale ahoj." odpověděl na Lucky "dotaz". ,,Tak to můžeme změnit. Vím, že tykání většinou nabízí opačně pohlaví, ale co už." podala mu ruku. ,,Tak jo, ahoj." podal ruku Lucce a pak i Vali. David odešel na lékařák a mezitím přijel pacient. ,,Nedal ruším debatní kroužek, ale máme tady dost vážný případ." začal povídat záchranář Petr. ,,Už běžím. Co tu máme?" šla k nim Mery. ,,Adriana Krátká, 23 let. Ve velké rychlosti přepadla přes řídítka kola z menšího Srázu. Podle svědků přímo na hlavu. Je hypotenzní, takže nemůžeme vyloučit vnitřní zranění." pokračoval dál Petr. ,,Luci?" otočila se Mery na Lucku. ,,Jasně, beru. Jo a předpokládám, že pojedeme na sál." vzala si papíry a šla na box. ,,Zařídím." křikla za ní Mery a vrátila se ke svým papírům. Po chvíli se rozhodla, že si půjde promluvit s Davidem. Došla ke dveřím kumbálu a zaklepala. ,,Můžu?" zeptala se a otevřela.

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat