,,..holčičku!" usmál se na ně Krejčí. ,,To je úžasný. Dáš nám fotku?" stiskla Davidovi ruku. ,,Samozřejmě, budete ho mít v průkazce." podal jí ubrousky, aby se mohla utřít. ,,Tak další kontrola zase za dva týdny. Miminko je v naprostém pořádku. Mějte se." vyprovodí je Krejčí z ordinace a věnuje se další pacientce. ,,Davide, to je dokonalý. Koukni na ní." podá mu ultrazvuk. ,,Bude nádherná. Po tobě." dal jí pusu do vlasů a vyrazili na urgent. ,,Tak povídejte co čekáte?" vyzvídala hned Lucka. ,,Tak kohopak nosíš Davidovi pod srdcem?" přidala se Vali, když je viděla. ,,Holčičku!" podala jim ultrazvuk. ,,Tak hodně štěstí a zdraví." popřály jim. ,,Děkujeme." objala je Mery. Došli domů a dali si oběd, který jim zbyl ze včera. ,,Hele jaké jí dáme jméno?" zeptal se David. ,,Mně se líbí Emma s dvěma M. Nebo Sophie. Jakože psáno S-O-P-H-I-E." zamyslela se Mery. ,,To Emma je hezké. Aspoň bude mít krátké jméno, když příjmení není zrovna nejkratší." souhlasil David. ,,A kdyby to byl čistě náhodou kluk? Ať máme nějaké jméno pro kluka, u porodu se ptají na obě pohlaví." ,,To se mi líbí Tadeáš." usmál se David. ,,Takže Emma a Tadeáš?" zakončila debatu o jménu Mery. ,,Jo." zvedl se a políbil ji.
/Mery je na začátku 38. týdne
Byl večer a Mery s Davidem koukali na televizi. Mery ležela Davidovi na hrudi. ,,Jauu." chytla se za břicho. ,,Počkej.. ty už rodíš?!" zděsil se David. ,,Je ještě brzo, to budou poslíčci. Jdu si dát vanu a kdyby něco, budu volat." zvedla se opatrně Mery a vydala se do koupelny. Mery byla ve vaně asi 2 hodiny, ale bolesti neustupovaly. ,,Davidee?" ozvalo se z koupelny. ,,Co se děje?!" přiletěl hned David. ,,No já nevím, ale je to čim dál silnější." ,,Radši pojedeme na urgent, oba víme, jak to máš, tak nebudeme nic riskovat. Asi už tu s náma chce být." pomohl jí z vany. Dobalili tašku po porodnice, kterou už měla Mery pro všechny případy sbalenou od 30. týdne, jak jí bylo řečeno na gynekologii, a vyjeli na urgent. Mery už měla celkem silné kontrakce. ,,Uuu." zrovna vydýchávala další, když přijeli na urgent. David vzal tašku a zároveň podpíral Mery. ,,Nějak brzo, ne?" zasmál se Maty, který byl zrovna na příjmu. ,,Malá už chce as.." nedopověděla to, protože přišla další kontrakce. ,,Asi určitě ven." dopověděl to David. ,,Jakej box můžeme? Na porodní to asi už nestihneme." zeptal se. ,,Dvojku máte volnou a volám vám Krejčího." šla Petra k telefonu. ,,Díky." odvedl Mery na box. Pomohl ji na lůžko a sedl si k ní. Uběhla necelá půl hodina. Mery byla stále na boxu a čas mezi kontrakcemi se rychle snižoval. ,,Tak maminko, kontrakce po necelých 3 minutách a otevřená jsi na 7cm, tak pojedeme na sál." řekl Krejčí. ,,To bude dobrý, lásko. Budu tam s tebou." chytl ji za ruku David a vyjeli na sál. Krejčí ještě na chvíli odešel. Mery byla opřená o Davida a vydýchávala kontrakci. David měl jednu ruku položenou na bříšku a druhou Mery hladil ve vlasech. ,,Davíí, já už nemůžu. Strašně to bolí!" naříkala Mery. ,,Vydrž, za chvilku tu bude maličká s náma." dal jí pusu do vlasů. Mery ucítila tlak a dala si tam ruku. ,,Co se děje?!" strachoval se David. ,,Aaa!" přišla další, už hodně silná kontrakce, ,,malá už jde ven!" David pomohl Mery na lůžko a ta si dala nohy do držáků. David zakřičel na sestru, aby šla pro Krejčího. Vrátil se k Mery a chytl ji za ruku. Ta už potřebovala tlačit. Krejčí rychle přišel, nasadil si rukavice a sedl si k lůžku. ,,Jsi na 10cm, tak jdeme na to. Davide, ty jí přidržuj hlavu na prsou a drž ji za ruku. Mery, mezi kontrakcemi si vydýchávej, snaž se nekřičet, aby ses nevysilovala a všechnu sílu narvi do břicha." řekl jim Krejčí. Přišla další kontrakce. Mery pořádně zatlačila a pak hlasitě vydechla. ,,Super, polovina hlavičky je venku!" informoval je Krejčí. ,,No vidíš.. ještě jednou a je tu s náma." usmál se na ni David. Mery dostala kontrakci a ještě jednou pořádně zatlačila. Uslyšeli pláč. ,,Emma Hofbauerová, čas narození 02:02" ozval se Krejčí a Mery se rozbrečela. ,,Gratuluji, maminko. A ty Davide, tatínku, pojď přestřihnout pupeční šňůru." pokynul jim a David ji přestřihl. Malou dal Mery na hruď. ,,Byla jsi skvělá, lásko. Nechápu, jak jsi to všechno zvládla." Mery ho na umlčení políbila. ,,Vítej na světě, Emmičko." pohladila ji po tvářičce a všimla si Davida, jak se mu taky lesknou oči. ,,Davide, malou si si pak pochováš, teď ji musíme umýt a zkontrolovat." vzal si ji od Mery a podal sestře. ,,Máte drobnou holčičku. Váha 2856g a měří 46cm. Tatínka pošleme na porodní za malou a s tebou budeme čekat na placentu a pak tě musíme vyšetřit." poslal Davida pryč. Sestra Mery píchla prášek, aby se uvolnila placenta.
/den, kdy Mery propouštějí z nemocnice
,,Tak nám ji ukaž, princeznu." Lucka s Vali se hrnuly s autosedačce. ,,Ta je kouzelná." pohladily ji po tvářičce. Malá se zašklebila a začala natahovat. ,,Ale prcku, nedělej hned ostudu." vzal si ji David do ruky. Emma na něm mohla oči nechat. ,,Jak na tebe kouká." opřela se o něj Mery a porozovala ji. ,,Dáte nám ji pochovat?" žadonila Lucka. David jí Lucce podal. ,,Je fakt úžasná. Povedla se vám." usmála se na ně. ,,Tak mi ukažtu tu vaší holku, Hofbauerovi." přišel na urgent Jirka. Strávili tam přes dvě hodiny, protože se nad Emmou každý rozplýval.
Večer spolu všichni tři leželi v posteli. Mery s Davidem leželi v "poloobjetí" a malá Emma spala mezi nima. ,,Mery.. ještě rok zpátky bych nevěřil, že se dokážu tak moc zamilovat, oženit se a mít dítě. Jsem nejšťastnější chlap, manžel a táta na světě. Fakt, že jo. Miluju tě neskutečně moc a chci s váma prožít zbytek svého života. Každou sekundu, minutu, hodinu, měsíc, rok chci trávit s váma. Miluju vás!" Emmičku pohladil po tvářičce a Mery políbil. ,,Taky vás miluju a jsem za vás strašně šťastná." opětovala mu polibek.
KONEC// Tak tohle jsem já a můj nynější život. Dřív jsem nebyl vůbec šťastný, jen jsem pracoval, chodil jsem s ženou, kterou jsem nikdy nemiloval a neužíval jsem si ničeho. Teď si užívám každou vteřinu svého života s mojí dokonalou manželkou a přenádhernou dcerou. Mám milující rodinu, úspěšnou práci, která mě baví, úžasné přátele a útulný domov. Už nejsem robot bez citů, ale chlap, co dokáže pochopit druhé a snaží se jim pomoci i mimo práci. Jsem šťastný. Konečně. //
ČTEŠ
MUDr. David Hofbauer
FanfictionJe svěží říjnový den a David vychází vstříc novému začátku. Prochází prosklenými dveřmi rubavského urgentu. ,,Panebože, ta je dokonalá!" proletí mu hlavou. ______________________ Je to pár měsíců, co se rozešel se svojí dlouhodobou partnerkou. Necha...