12.

557 13 0
                                    

Když dojedli, Mery sebrala nádobí a šla ho umýt. Poté se vrátila zpátky za Davidem, který stále seděl na židli jako předtím.
M: ,,Davide?"
D: ,,Ano?" zadíval se na ní svým "puberťáckým"(=roztomilým) výrazem
M: ,,Já jenom, jestli vnímáš. Nechceš se podívat na nějaký film?"
D: ,,Rád. Jakej žánr máš ráda?"
M: ,,Tak nějak všechno, ale nejradši mám romantický komedie."
D: ,,Tak si pustíme nějakou romantickou komedii." řekl a přitom se mu v hlavě spřádal plán.
Po chvíli hledání našli něco, na čem se shodli.
M: ,,Na notebooku nebo to mám připojit do telky?"
D: ,,Telka."
M: ,,Dáš si něco k pití? Mám tu červené víno."
D: ,,Určitě, děkuju." sledoval každý její pohyb.
Mery zmizela v kuchyni a po chvilce se vrátila s flaškou vína a dvěma skleničkami, obrovským popcornem a dekou.
D: ,,To je lepší jak v kině."
M: ,,Deku jsem našla jen jednu, tak se budeme muset podělit."
D: ,,Mně to nevadí."
M: ,,Mně taky ne." usmála se.
Mery si přisedla k Davidovi, oba je přikryla dekou a položila si hlavu na jeho rameno a ruku na hruď, kde cítila jeho svaly. Film byl někde v půlce, když se v něm objevila první hot scénka. To David ještě svoje chutě ovládal, ale když nastala druhá, ještě pikantnější, všechno šlo ven. Podíval se na Mery, která nejspíš pochopila, o co půjde. Jemně ji chytl za bradu a přibližovali se víc a víc k sobě. ,,Ahhh!" ozvalo se z televize a oba dva se lekli.
M: ,,Kolikrát se to ještě pokazí?"
David neodpověděl, vzal opět její bradu a konečně přitiskl své rty na její. Oba byli v sedmém nebi. Takový procítěný polibek plný emocí uz nezažil dlouho ani jeden.
D: ,,Už ani jednou." usmál se.
Tentokrát na nic nečekala Mery a začala Davida dravě líbat. Byl překvapený, ale ochotně spolupracoval. Mery mu obmotala své ruce kolem krku a David se zvedl z pohovky. Mery se ho chytila nohama a jejich cesta vedla do ložnice. Za neustálého líbání se jim podařilo otevřít dveře a dostat se k posteli. Jejich chtíč po tom druhém ve všech směrem byl mnohem silnější než rozum a všechny myšlenky, které hlásily "ROZHODNĚ NE!".

MUDr. David HofbauerKde žijí příběhy. Začni objevovat