17.

898 89 156
                                    

Woojin yanında huzurla uyuyan Chan'a baktı. İyileştirmeyi başarmıştı. Fakat Chan huzursuz görünüyordu. Belki hasta olduğu için, belki de canı yandığı için gözlerini sıkıca kapatmış ve yumruklarını sıkmıştı.

Elini tutup yavaşça yumruğunu açtı ve yanağını okşadı.

Ch: Woojin.

Wj: Hmm?

Ch: Öldüm mü?

Wj: Yaşıyorsun.

Ch: İyi değilim.

Wj: Biliyorum. Özür dilerim.

Ch: Sorun değil. Her şey için özür diliyorsun.

Wj: Ama benim yüzümden oldu. Özür dilemeliyim.

Ch: Sana özür dileme demiştim. Telafi et.

Wj: Ne yapmamı istersin?

Ch: Hmm... Göğsünde yatmama izin ver.

Chan'ın başını nazikçe göğsüne yatırdı ve saçlarıyla oynamaya başladı.

*****

Jisung kendisine sarılan Minho'yu zorla uzaklaştırıp seslendi.

Js: Minho boğulacaktım az kalsın.

Mh: Ama bebeğim sana sarılmak çok güzel.

Js: Öldürme istersen ama?

Mh: Tamam güzelim öldürmeyeceğim. Ama sen de bir daha Woojin hyungla samimi olmayacaksın.

Js: Minho o benim abim gibi. Gerçi abim yok ama neyse.

Mh: Sevgilim bir defa da beni dinlesen?

Js: Sevgilim dinlerim ama bu konularda fazla hassassın. Gereğinden fazla hem de. Seni görmediğim zamanlarda ilk okul arkadaşımla buluşmaya gittiğimde onun pantolonunun yırtılmasını sağlayanın sen olduğunu biliyorum.

Mh: Ama kıskandım ne yapabilirim?

Js: Ama sonrasında ne yaptığımı hatırlıyor musun?

Mh: Evinize geri dönmek yerine tüm gün elini onun kalçasında tutmuştun.

Js: Evet. Bu yüzden fazla abarttığını söylüyorum. Eğer kıskanıp uzaklaştırmaya çalışacaksan eğer olacakların sonucunu da düşünmelisin. Her şeyin bedeli var Minho.

Mh: Emin ol bunu senden daha iyi biliyorum.

Js: O zaman neden akıllanmıyorsun?

Mh: Çünkü yaptıklarımın sonuçlarına hazır değilim... Seninle önemli bişey konuşmalıyım.

Js: Ne konuşacaksın?

Mh: Bir suç işlemiştim. Bunu öğrendiğinde beni terk edebilirsin. Hakkın var da.

Js: Anlamıyorum. Ne suçu?

Mh: On sekiz yıl önce. Senin doğduğun zaman affı olmayacak bir suç işledim. Daha fazla gizleyemem. B-ben... bana aşık olman için Eros'un* büyüsünü çaldım. Ve... karşılığında birinin ölümüne sebep oldum. Masum birinin. Ve bu başka masum bir perinin hayatını kararttı.

Jisung hala ilgiyle Minho'yu dinliyordu. Belki bir ihtimal bunların şaka olduğunu söylerdi.

Js: Şaka falan mı yapıyorsun sen? Eğer öyleyse komik değil.

Mh: Daha bitmedi. Yüzyıllar önce daha Ra'dan koruma görevini almadan önce Eros'un büyülerini kazırlamasına yardım ediyordum. Bu güzden zaten bildiğim aşk iksirini doğduğun anda üzerine döktüm. Bir tanrının gücünü ondan habersiz kullanırsan bunun cezası ya ölümdür ya da güçlerini elinden alırlar.

Fairytale "MinSung" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin