"Yahhh jungkoook ! Tunggu lah aku dulu . Aku tahulah lama kau tak prgi sekolah tapi janganlah jalan laju semacam" rungut Taehyung seraya memegang hujung baju Jungkook .
"Alah tae , kau tahu tak dulu aku lah gangster kat sekolah , result aku smua teruk . Sekarang lah masanya aku nak jadi best student" kata Jungkook semangat . Rambutnya dikuak kebelakang .
"Eh hensemnya new student tu wey"
"Aku punya tu"
"Aku lah !"
"Oppa !"
"Kook , kita memula masuk pon dah pemes . Tanak berhenti sekolah lah camni" kata Taehyung . Dia melambaikan tangannya ke arah sekumpulan pelajar perempuan .
"Rindu ah zaman kegemilangan aku dulu" adeh tak habis lagi mamat ni main flashback .
"Yah ! Sudahlah tu ! Macam kau sorang je pernah sekolah. Kau tahu tak dulu aku playboy berjaya . Tapi tu lah smpai skrang aku tkde gerlpren, kau - - woii ! Tunggu ah !"
Hanat tol si jungkook ni , dia tinggalkan taehyung yang tengah flashback zaman jahil dia tu .
Sepanjang prjalanan mereka menuju ke pejabat sekolah , tidak terhitung ramai pelajar perempuan yang menegur mereka brdua .
"Eh , kook kook . Tu bukan sajat ke tu wey?"
"Hah mana mana ?"
"Dia jalan sini weyy , tutup muka weyy . Blah wey blah"
Jungkook dan Taehyung terus palingkan badan mereka ke dinding semasa Sajat ingin melalui koridor tersebut .
"Hah awak berdua ni dah kenapa jalan tengok dinding ? Saya lawa sangat ke harini ?" Soal Sajat yang melihat aneh ke arah Taehyung dan Jungkook .
"Ni jalan versi nak elak perempuan lawa cikgu !" Jawab taehyung . Perempuan ke wey .
"Ye cikgu ! Takut nanti tergoda dengan kecantikan cikgu !" Balas jungkook pula .
"Ahahahha ada ada je korang ni , hahahahha" Sajat menolak manja bahu Taehyung dan Jungkook .
Sajat berlalu pergi sambil membetulkan tag namanya . Cikgu sajat .
"Fuhh ! Nasib tak tertangkap doo , kalau tam nahas siot , dahlah kes dia kita tolak mentah-ii" Taehyung mengurut dadanya tanda syukur .
"Bapak dia suara jantan siot , ni sekolah ambik cikgu transgender ke sia"
Tanpa berlengah masa mereka terus masuk ke dalam pejabat .
"Kerani sini lawa , aku try" menyempat lagi Jungkook .
"Hey lady , dont u feel hurt ?" Soal Jungkook bermanis mulut .
Kerani yang brnama Rizulala tersebut mula tersengih sumbing .
"Why ?" Jawabnya .
Terbeliak biji mata Taehyung melihat biji halkum yang bergerak gerak di tengkuk Rizulala . Sah sekolah ni ambik transgender .
Cepat-ii taehyung menarik lengan jungkook blah dari situ .
"Maseh bro , aku hampir trauma" .
.
.
.
.
.
.
"Adehh mana tah si Jungkook Taehyung ni , ayaa" Seul Na menggaru kepalanya yang tidak gatal .
"Kat pejabat kot" tekanya .
Dia melajukan langkahnya menuju ke arah pejabat .
"Argh" jeritnya kecil , ada seorang pelajar lelaki yang sengaja melanggar bahunya .
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...