t h r e e s e v e n 🐼

1.5K 149 77
                                    

Seul Na menggeliatkan badannya selepas tersedar dari tidur , dia membuka mata nya perlahan lahan mengharapkan jungkook ada disebelahnya .

"Mana pulak mamat ni pergi pagi-ii buta" dia bangun lalu keluar dari bilik tidur mereka .

"Jungkook ah~ where are you sayang ?" Panggil nya beberapa kali namun panggilannya tidak terjawab .

Sekarang dia berada di rumah abeoji nya , almaklumlah pengantin baru ehem .

"ABEOJI !!!!" Jerit Seul Na selepas menemukan Tuan Heo yang sedang menemani Woobin makan di dapur .

"ALLAHU KAHWIN 18 !" Terjerit orang tua itu akibat terkejut .

Seul Na hanya ketawa mengekek lalu menyambar roti bakar yang dihidang diatas meja .

"Mummy ! Jangan kejutkan harabeoji macam tu" kata Woobin sambil menyuap koko crunch nya .

"Wae ?" Soal Seul Na ingin tahu .

"Nanti takde orang nak jaga ddu du lah ! Nanti dah takde orang nak teman woobin ngorat cucu jiran" balas Woobin .

"Ko cakap mcm harabeoji nak mati nak majoklah macam ni hmm !" jeling Tuan Heo .

"Anniyaa !!! Jangan lah merajuk , nanti menduda sampai mati" pujuk Woobin .

"HAHAHAHAHHAHAHAA eiiii mulut nii mummy cubit karang" Seul Nan mencuit halus pipi gebu Woobin .

"Abeoji nampak Jungkook tak ? Woobin nampak daddy tak ?" Soal Seul Na , dari tadi dia tertanya tanya kemana jejaka itu pergi .

"Ada tuh hah kat luar tengah siram pokok bunga" jawab Tuan Heo .

"Siram pokok bunga ? Pfftt" mahu tersembur roti bakar yang dikunyah Seul Na . Tak sangka badan sado tapi pandai siram pokok bunga .

"Mummy nak tahu tak ramai orang lalu lalang tengok daddy tadi !" Kata woobin .

"Iye ?! Tak boleh jadi ni ! Mummy nak pergi tengok daddy" cepat cepat Seul Na keluar ke taman mini yang terletak di halaman rumah .

Terserlah lah seorang jejakan tidak berbaju sedang menyiram pokok bunga sambil berborak dengan beberapa orang jiran .

Terserlah lah seorang jejakan tidak berbaju sedang menyiram pokok bunga sambil berborak dengan beberapa orang jiran

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kamu ni dah kawin ke belum ? Elok sangatlah jadi menantu mak cik" kata seorang daripada mereka .

"Apa kau ? Dia layak jadi menantu aku lah !" Biacara makcik kiah .

Seul Na hanya menggelengkan kepalanya sahaja lalu menuju ke arah Jungkook .

Pinggang Jungkook dipeluknya dari belakang .

"Oppa !" Gedik Seul Na , sengaja mahu menyuruh makcik-ii beredar , kang tak pasal pasal jungkook disuruh menjadi menantu mereka .

Makcik makcik tersebut terus beredar dari situ .

Mr Inspektor Gatal  + Anak Jeon Where stories live. Discover now