"Seul Na pergi dulu ye abeoji , nanti kalau rindu Seul datanglah melawat" Seul Na memeluk ayah kesayangannya itu .
"Hak alah , bukannya kamu pergi buat selamanya" Tuan Hae mengelua lembut rambut Seul Na .
"Ni Jungkook , ko layan lah Si Seul Na ni macam bini kamu . Jaga dia leklok , kalau tak nahas burung kau"
Membulat mata jungkook . Kemain ugutan orang tua ni .
Woobin hanya memandang wajah Jungkook yang agak gugup , takut ler tu .
"Kompom la saya jaga si Seul Na ni macam bini sayaa , kan woobin kan ? Nanti kita jaga mummy sesama ek ?"
"Heeee !" Gelak woobin .
" tak bahaya ke jaga budak ni ? Mana tahu dalam badan budak ni ada bom" kata Tuan Har curiga .
"Uish ! Apa lah bapak ni ! Takkan lah dalam badan woobin ni ada bom !" Seul Na menampar halus lengan Tuan Hae .
"Hak alah bapak guroo je , ni haa so woobin ni abeoji dah anggap macam CUCU dah" sengaja perkataan cucu itu ditekannya .
Nak cucu bebetul lah tu .
" kalau Tuan nak , saya boleh kasi cucu bebetul" Jungkook mengenyitkan matanya kepada Seul Na . Membahang pipi gadis itu dibuatnya .
"Tak payah merepek !" Seul Na mencubit lengan sasa Jungkook .
"Adeh , woobin tengok mummy cubit daddy . Bengkak dah lengan daddy" kata Jungkook pada Bayi itu .
"Korang tak payah nak bersemut dekat sini , dekat kondo sana tu memacam lagi korang boleh buat" kata Tuan Hae sambil menghirup air teh nya .
"Memacam ? Emm enteresting" Jungkook mengerling ke arah Seul Na ditepinya .
Kau pikir apa Jungkook , gatal je memanjang .
"K lah Abeojii kitorang pergi dulu , babai !" Seul Na memeluk Abeojinya buat kali terakhir .
"Ehe ehe ehe !" Ketawa Woobin apabila mahu memasuki kereta .
"Amboii gembira la tu nak pindah rumah baru" Seul Na mencubit pipi gebu anak itu .
"Saya pon gembira , tanak cubit jugak ke ? Ehe ehe ehe !" Kata Jungkook dengan suara yang dibuat buatnya .
"Ni cubit dia !" Seul Na mencubit perut Jungkook . Dipulas pulasnya sedikit .
Ha tu makan dia .
.
.
.
.
.
.
"Tak mewah sangat ke kondo ni ?" Ujar Seul Na sambil memerhati sekeliling kondo itu .
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...