Warning ! 16++
Malam menjelmaaa arkkk arkk insert bunyi burung gagak .
Jae Hye mengerling jam yang berada di sisi katilnya . Jam itu sudah pun menganjak pada jam 11 malam .
"Hello baekh , malam ni jugak aku nak lari" Kata Jae Hye yang sedang menelefon teman lekakinya .
"Kau serius ke malam ni , kata malam esok ?" Gusar Baekhyun di hujung talian . Mana taknya sedang enak dia tidur boleh plak gerlpren dia ni call cakap nak lari .
"Aku nak lari malam ni jugak ! Kau dah janji nak tolong aku kan ?"
"Ha ye ye , okay . Aku tunggu kau dekat taman belakang rumah kau"
Jae Hye terus menamatkan panggilan . Dia mengeluarkan sekeping kertas lalu menulis sesuatu di atas kertas tersebut .
"Sorry papa" katanya sambil mengesat air matanya yang mula bercucuran laju .
Dia mengeluarkan beg sandangnya yang sudah berisi barang barang keperluan dirinya .
Baekhyun's home
"Boss , dia nak lari malam ni boss . Acane ni ?" Soal Baekhyun pada tuan nya .
"Rilekss , kau bawak dia lari pastu kita jual dia . Ha ha ha" gelak sinis lelaki yang berparut pada wajah sebelah kanannya itu .
"Apa kau tercegat lagi kat sini ? Pergi lah ! Duit duit duit !" Jerkah nya lagi . Tersembur sekali dengan gigi palsunya .
"Uishh , boss . Kan saya dah kata pakai polident" Kata Baekhyun lalu menghulur sekotak polident kepada lelaki itu .
"Kau takyah nak ambik alih iklan polident yang ssup naik ke atas"kata boss Baekhyun yang berbdan tegap tersebut sambil membuat gaya seperti wanita di dalam iklan tersebut .
"Itu iklan sensodyne" sampuk seorang lelaki yang baru memasuki rumah itu .
"Heyy gaiss , lupa ke malam ni birthday ai ?" Kata seorang perempuan yang muncul di belakang lelaki tadi .
"Uuihh hyung daniel ! Laura pon ada" seronok Baekhyun .
"Yang kau berjaket , bertopi bagai ni nak pergi mana ?" Soal Kang Daniel .
"Ada misi sikit , nak pergi culik girlfriend sendiri ni"
"Kau culik dia pastu kau bawak dia datang sini , kita celebrate Laura punya birthday . Baru syok ramai-ii" kata sang boss .
"Cun jugak , aku dah lama nak merasa dia hmm" Baekhyun senyum sinis . Terbayang saat indah nanti .
"Btw Seungri ! Perghhh tegap nohh badan kau sekarang . Apa rahsianya ?" Daniel menepuk nepuk bahu Seungri aka ketua mafia itu .
"Biasa lah bro , Najib semenjak lucut jawatan ni asyik suruh aku teman dia lergi gym je . Mana tak naik badan aku" Seungri menggosok lengannya yang sasa .
Sebelum keluar dari rumah , Baekhyun sempat tersenyum ke arah Laura . Gadis itu turut membalas senyumannya .
Dia mengorak langkah ke arah kereta kancilnya , ehh kereta mini cooper nya . Apa cite nak culik awek pakai kancil .
Kenderaan pacuan empat roda itu membelah kesepian lebuh raya malam itu .
.
.
.
.
.
.
Meanwhile -
"Ahh kering plak tekak" dia menggosok halus tengkuknya . Kakinya mengorak ke arah dapur yang berada di tingkap bawah .
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...