Jungkook memerhati lagak kekasihnya yang sedang memotong sayur di dapur .
Persis seperti Isteri Mithali ,
Ni tak sabar nak kawin ni . Kalau boleh sekarang juga dia mahu Tuan Jeon pergi serang rumah Tuan Heo .
"Dah lama ke tenung saya ?" Soal Seul Tiba-ii .
Alamak .
"Ehh manada saya tenung awak , tu saya tenung pisau dekat tangan awak" dalih Jungkook. Jungkook melabuhkan punggungnya dihadapan Seul .
"Ha ye la" dia hanya mengerling melihat Jungkook yang sedang menongkat dagu sambil memerhatinya . Eee cucuk mata tu satgi kang !
"Do i look sexy ?" Seul mengibas rambutnya kebelakang . Terdedah bahunya yang putih mulus itu .
Jungkook menelan air liurnya beberapa kali . Sabar . Ini ujian di tengah hari .
"Saya sexy" kata Jungkook . Dia menguak rambutnya kebelakang . Dia kenyitkan matanya sekali .
"Nampak pisau ni ? Sekali saya cucuk dada awa—-"
"Awak nak cucuk hati kita berdua ke ? Awww soo sweet" Jungkook mencubit kedua dua pipi mulus wanita itu . Terpana dia seketika .
Perempuan mana yang tidak cair .
"Yahh !! Sakit lah !" Jerit Seul Na , dia merentap tangan Jungkook yang ralit mencubit pipinya .
"Alahhh , nak gurau sikit pun tak boleh" Jungkook mengembungkan pipinya .
"Nak gurau lepas kawin"
"Kalau macam tu jomlah kawin" ajak Jungkoook . Dia berdiri dengan tiba-ii .
Seul Na hanya tersenyum sinis .
"Kenapa pandang saya macam tu ? Saya tak layak ke untuk awak ? Saya tahulah saya gatal . Tapi itu diri saya yang dulu" Jungkook memandang iris wanita itu dengan mendalam .
"Awak dah bersedia dari segi mental dan fizikal ke ?" Bagi Seul Na , Jungkook masih mentah untuk mendirikan rumah tangga .
Tunggulah dalam 2 hingga 3 tahun lagi .
Basuh berak Woobin pon dia pakai sunlight . Ha kau rasa ?
"Takpelah , kalau awak rasa saya belum bersedia . Saya akan buktikan" semangat Jungkook . Dia meraih tangan Seul Na dengan mengejut . Terjatuh pisau itu mencium lantai dapur .
"Nak buktikan pakai apa ?" Soal Seul Na .mata nya tidak berkedip .
Jari telunjuk Jungkook ditunjukkan ke arah biliknya .
"YAHHH !!!!!" Seul Na menunjal dahi Jungkook .
Kau tengok ?! Perangai macam ni nak kawin ? Alamak nazak lah .
.
.
.
.
.
.
"Kau mimpi apa nak balik sini ?" Soal Mingyu . Terkejut juga dia tengok muka Jungkook hang terpacul di muka pintu .
Berkali kali dia main bukak tutup pintu rumah itu sebab tidak percaya .
"Aku ada masalah sikit ah" rungut Jungkook .
"Masalah sembelit ?" Soal Mingyu , dia memghirup air kopi jantan yang Tuan Jeon hadiahkan kepadanya 3 hari lepas .
"Aku nak kawin"
Tersembur air kopi jantan yang diminum oleh Mingyu . Tersembur pula di muka Jungkook . Jadi orang minyak sekejap Jungkook .
Jungkook mengambil tisu lalu mengelap mukanya dengan penuh keredhaan .
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...