t h r e e e i g h t 🐼

2.2K 134 53
                                    

"Sayang , lambat balik harini" Seul Na menyambut kepulangan Jungkook dengan senyuman manis di bibir tapi langsung Jungkook tidak membalas nya . Hairan juga dia melihat wajah Jungkook yang sudah seperti ayam berak kapur .

"Jungkook , awak nak air ? Saya buatkan" kata Seul Na lagi untuk menarik pehatian suaminya itu .

"Saya penat , saya naik dulu" balas Jungkook tanpa memandang wajah Seul Na . Dia terus menaiki tangga untuk ke bilik .

Seul Na biarkan sahaja lalu menuju ke dapur untuk membuat susu Woobin . Besar-ii pon masih minum susu .

"Mummy" panggil Woobin yang tiba-ii sahaja muncul di belakang nya .

"Ye sayang , kejap eh mummy buat susu woobin . Woobin pergila main dengan daddy , dia dah balik" kata Seul Na .

"Wahhh daddy dah balik ?!" Teruja Woobin lalu berlari m mencari figura si ayah.

.

"Daddy !!" Jerit Woobin teruja selepas melihat Jungkook yang berada di dalam bilik .

"Woobin" panggil Jungkook lalu mendakap Woobin di dalam pelukannya dengan lama .

"Daddy janganlah peluk lama sangat" rungut Woobin .

"Woobin sayang mummy tak ?" Soal Jungkook dengan tiba tiba.

"Mestilah woobin sayang , woobin sayang mummy , daddy , harabeoji , uncle yoonggay , uncle tetek , auntie longkang , auntie chajat" balas woobin panjang lebar .

Auntie chajat ? Sejak bila pula si woobin ni baik dengan peremjantan tu ?

"Auntie chajat ? Bila pula woobin rapat dengan dia ?" Soal Jungkook aneh , dia meleraikan pelukan mereka , woobin diletakkannnya di atas ribaan nya .

"Auntie chajat tu baik , haritu dia nangis tau daddy . Pastu dia jerit-ii cakap semua jantan tak guna , woobin la pujuk dia lepastu dia belanja woobin choki-ii" cerita Woobin panjang lebar .

Jungkook ternganga mendengar cerita si anak kecil itu .

"Woobin , ni susu dah siap" Seul Na masuk ke dalam bilik itu lalu menghulur botol susu kepada Woobin .

"Woobin pergi minum susu dengan harabeoji boleh ? Mummy nak cakap sikit dengan daddy" suruh Seul Na , woobin mengangguk faham lalu keluar dari situ .

Seul Na duduk di sebelah Jungkook . Tangan lelaki itu dia capai . Dia tahu ada yang tidak kena dengan Jungkook sejak dia pulang tadi .

Jungkook membalas genggaman tangan Seul Na . Wajah Seul Na dia pandang dengan senyuman tipis . Apa yang dia rasakan sekarang adalah perasaan bersalah terhadap gadis itu .

"Awak okay tak ni ? Demam ke ? Muka muram semacam , dah macam muka ayam tok dalang dah ni" Bebel Seul Na .

"Eeeea manada demam , okay je"balas Jungkook lalu mencubit pipi seul na .

"Dah tu muka awak masam kenapa ?" Soal Seul Na lagi dengan muka tidak puas hati .

"Penat je" balas Jungkook .

"Pergi la mandi lepastu rehat , nanti saya urut belakang awak" Kata Seul Na .

"Emmmm urut dalam bath tub 🛀 boleh ?" Jungkook tersengih nakal . Butang kemeja nya dia buka satu demi satu .

"Yah !" Seul Na menolak manja dada bidang jejaka itu . Pipinya sudah berona merah .

"Aaa takde-ii , awak dah janji nak urut" Jungkook terus menarik Seul Na masuk ke dalam bilik air . Pintu bilik air dikunci rapat .

.

.

.

.

Mr Inspektor Gatal  + Anak Jeon Where stories live. Discover now