Dari tadi Jungkook tidak berhenti senyum . Betula orang kata angau cinta ni boleh bawak gila .
Dia baru sahaja pulang dari menghantar kekasih barunya itu .
"Amboii ni senyum macam nak kawin esok ni apahal ?" Soal Mingyu yang sedap melantak popcorn sambil menonton tv .
"Aishhh kalau boleh aku nak kawin esok , kau tahu tak ?" Jungkook duduk di sebelah Mingyu .
"Awww ottokeee ?" Jungkook menumbuk manja lengan Mingyu . Pemuda itu hanga mampu menayang muka menyampah rakan serumahnya itu .
"Eeee ! Jangan sengih macam tu kat aku lah bahenol !" Mingyu menolak muka Jungkook . Kalau boleh nak bagi penampar kuasa 5 .
"Mingyuuu tak baik tau memarahhh , nanti cepat tuaaa ehe ehe ehe" kata Jungkook lalu bangun meninggalkan Mingyu .
"Sumpah aku nak sepak dia sekarang" kata Mingyu seraya menyuapkan popcorn ke dalam mulutnya .
Jungkook masuk ke dalam biliknya lalu mengeluarkan telefon pintarnya .
@Seulllady
Liked by @Ohbihunkuhangus , @Kristamingsari , @Babyjayson , @nameow and 90 890 others .
@Seulllady Nado saranghae gatal @MrInspektorgatal .
View 8907 comments
@yoonggay nasib pejabat lain lain .
@Kristamingsari suhoo terlepas lah ni ehe .
@nameow alamak sawitnya duhh aduhh duhh
@MrInspektorgatal malulaaaa shayaaaaaa hmmmmmmm cium kang .
@Sajatoocute takpelah ,@yoonggay ada lagi . Hi .
@Pd_Nim atototo .
.
"Omoo ottokeeeeee nzjajjakakak !"Jungkook menekup mukanya dengan bantal .
Jungkook melting teruks tu .
Mingyu yang baru sahaja mahu membuka pintu bilik itu terbantut niatnya .
"Sumpah aku nak pindah rumah lepasni" kata Mingyu berlalu dari pintu bilik itu .
.
.
.
.
.
.
"Haii abeojii" Seul Na memeluk ayahnya yang sedang menyiram pokok bunga dari belakang.
"Hmm baru balik anak bertuah , teruk sangat ke mabuk semalam ? Nasib ada jebon tu boleh kah dipercayai sikit daripada mamat yang datang pagi tadi" kata Tuan Hae sambil menyiram pokok bunga dihalamannya .
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...