Seul Na dan Taehyung sampai di gudang yang didapati koordinat terakhir Jungkook .
"Emmm Seull , kau masuk dulu . Aku nak kencing la tak tahan" kata Taehyung tersenyum senget .
"Ish kau ni , masa ni lah kau nak kencing . Kau tak takut ke masa kau kencing kat celah semak tu nanti kau kene tembak ? Habus terbang burung emas kau tu" bebel Seul Na lagi . Ada ke patut nak kencing waktu genting macam ni .
"habistu kau nak aku jalan terkepit kepit macam ni ke ? Nak suruh aku dapat batu karang ? Mati pucuk aku" marah kim taehyung .
"Dah dah pergi je lah kencing , aku masuk dulu . Lagipun aku dah bawak pistol" kata Seul Na .
"Baik boss , hati-ii" bilang Taehyung lalu perlahan lahan meninggalkan Seul Na . Dia menyorok di belakang kereta lalu mengeluarkan telefon bimbitnya .
.
.
.
.
.
.
Seul Na masuk ke dalam gudang yang gelap itu dengan berhati hati . Setiap langkahnya dia berjaga jaga takut ada terpijak bom .
Seul Na memerhati sekeliling gudang yang gelap gelita itu . Aneh . Memang dia tidak boleh melihat apa-ii selain daripada kegelapan yang amat sangat .
Dia meraba poketnya untuk mengambil telefon bimbitnya .
"Aduh tertinggal dalam kereta" dia menampar halus dahinya . Tak boleh tampar kuat sangat kang bengong satgi .
"Heloo ?? Jungkook ?? Penculik ?? Anyone here ?!" Laungnya .
Tiba tiba lampu di hujung gudang itu terbuka dengan tiba tiba .
Kelihatan Jungkook terikat bersama kerusi dalam keadaan berdarah . Wajahnya berlumuran dengan darah .
"JUNGKOOK !!" Berlari seul na mendapatkan Jungkook yang kelihatan lemah itu.
"Seull—-" ucap Jungkook lemah .
"Ye sayang saya kat sini , jap saya tolong bukakkan ikatan ni" kata Seul Na dengan air mata yang mula mengalir deras .
Seul Na membuka ikatan itu dengan laju , tubuh Jungkook jatuh terjelopok ke atas lantai .
Seul Na mengenggam erat tangan Jungkook ingin memberi semangat kepada lelaki itu , wajah jungkook dibelainya .
"Saya minta maaf sebab saya awak jadi macam ni" tangis seul na teresak esak .
"No sayang , jangan nangis . Mungkin ini balasan kepada jungkook aziz macam saya ni" Jungkook mengesat air mata seul Na yang jatuh berderai .
"Jom kita pergi hospital" Seul Na cuba mengangkat tubuh sasa jungkook , tapi apakan daya dia tidak mampu .
"Seul — kalau saya takde nanti , janji dengan saya jangan pernah lupakan saya ?"
"Apa awak cakap ni !! Awak tak boleh mati !! Hero tak boleh mati !!" Raung Seul Na .
"Jaga woobin" ucap Jungkook buat terakhir kalinya . Tangannya jatuh terjelopok .
Seul Na kaku , bagai dunia nya terhenti sahaja .
"NO !! JUNGKOOOKKKK !!!!! SAYA MAAFKAN AWAK !! SAYA AKAN BUAT APA APA JE UNTUK AWAK LEPASNI !! JEBAL !! IRREONAA !!!" Seul Na menggoyang goyangkan tubuh jungkook dengan sekuat hati .
Seul Na menangis semahunya , mukanya disembamkan di atas dada budang Jungkook .
"Hmm apa apa je eh ? Saya nak bagi woobin adik boleh ?"
YOU ARE READING
Mr Inspektor Gatal + Anak Jeon
Fanfic"Saya Inspektor Jeon Jungkook ,awak boleh panggil saya abang atau sayang . Saya tak kisah , yang saya kisah hanya cintaku padamu sayang" - Inspektor Jeon Jungkook . "Gatal siot" - Inspektor Seul Na Kehidupan Seul Na menjadi huru hara selepas hidu...