Herkes yerlerini almış, çeteye baskın yapacaktık. Yigit'e emrimle 2 tane nöbetçiyi indirdi. Biz tam içeri girecekken birisi kapıyı açtı ve içerden 4 kişi çıktı biz ne olduğunu anlamaya çalışırken arkalarında Pınar ve ekibi vardı.
Arda-Bak Pınar çetemize girmek istedin Girdin ama eğer çeteme girdiysen benim emrim altında duracaksın. Kendi kafana göre iş yapmayacaksın hem sana ne oluyor.
Pınar-Arda uzatma lütfen çeteye baskın yapacaktık alın yaptık.
Arda- Yaptığın şey emirlere ihanettir. Ya benim emrim altında kalır, dediklerimi yaparsın ya da yol veririm kendi yoluna gidersin.
Beto'nun Gözünden:
Arda'yı hiç bu kadar sinirli görmemiştim. Arda sinirden arabaya bindi ve direksiyona vurmaya başladı. Biz de yeni gelen 4 kişiyi başka arabaya bindirip yol almaya başladık.
Gece Olduğunda:::
Arda sınır duvarlarını üstünde oturuyordu. Yanına çıktım ve;
Beto-Neden bu kadar sinirlendin.
Arda-Abi hayat çok zor ya
Beto- Malesef öyle. Hayatta kalmalıyız Arda
Arda-Bir anda Bütün arkadaşlarımı kaybettim sonra Ailemi sonra Sude'yi şimdide dengesizin biri çıkmış benden izinsiz kafasına göre iş yapıyor. Ne dersin çeteden atalım mı?
Beto-Arda grupça bir karar aldık ve bu kararın arkasında durmalıyız.
Şimdi bu kızı gruptan atarsak zayıflığımızı onlara ve bizimkilere göstermiş oluruz. YAPMAArda-Eee o zaman bu kızı nasıl durduracağız. Yani kendi emrim altına nasıl sokucam?
Beto-Git konuş. Anlar belki
Arda-Belki??
Beto-😂😂
Arda'nın Gözünden:::::;
Pınar'ın odasının kapısını çalmıştım içerden bana "GEL" diye bağırdı .İçeri
girdim ve;Arda-Biraz Konuşabilir miyiz?
Pınar-Olur
Arda-Neden böyle yapıyorsun? Kendi kafana göre hareket ediyorsun. Beni dinlemeden bir işe kalkışıyorsun
Pınar-Arda daha fazla uzatmasan mı?
Arda-Dediklerine dikkat et Pınar, haddini aşma
Pınar- Bak biliyorum yaptığımda hatalıyım ama sırf gözüne girebilmek ve bana olan güvenini sağlamlaştırmak için bunları yapıyorum. Yanlış anlama sana karşı bir garezim ya da hoşlantım yok ama bana güvenmen lazım.
Arda- Pınar sen benim emirlerime uy, geriye kalan güvenme meselesini ben hallederim.
Pınar- Tamam o zaman, özür dilerim. Emirlerine uymam gerekiyordu.
Arda- Lütfen bir daha böyle yapma...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI 1
Science FictionKendine güvenen ve Dünyayı değiştirebileceğine inanan bir grup insanın Zombilerle ve mutasyonlu Yaratıklarla mücadelesini anlatan, Zombi ve Mutasyonlu Yaratıkların yanı sırasında Onlara efendilik yapan, kötü ruhları kendine Tanrı ilan eden kişi vey...