Sabah olmuş, gözlerimi yavaş yavaş aralarken. Kapının önünde bana bakan Sude'yi fark ettim. Güzel bir gülümsemesi ile içinde bulunduğum bütün dertleri bana unutturuyordu. Resmen huzur kaynağımdı. Yavaş yavaş ayıldıktan sonra, yattığım yerden kalktım ve Beto'nun olduğu odaya girdim. Acil ve hızlı bir şekilde beto'ya bakıp,
Arda- Hadi kalk, sen ve ben keşif arabası ile yarım saat etrafı keşfe çıkacağız. Geri dönüp, kalanları toplayıp buradan ayrılacağız.
Anıl ve Emre evde kalmak üzere silahlarını ve mermilerini arabadan aldılar.
Yarım saat dolaştıktan sonra güvenli pek bir şey bulamamıştık. Kaldığımız yere vardığımızda kapıda kimsenin olmadığını fark etmemiz uzun sürmedi.
Arda- Sudeee, Esmaa, Emreee Nerdesiniz Oğlum?
Az ileride yatan Emre ve Anılı gördük, yüzleri kan içinde kalmış Dövülmekten her yerleri morarmıştı. Ağzı buruları şişmiş, baygın şekilde yatıyorlardı. Emre ve Anılı ayılttıktan sonra,
Emre- Arda Kanka özür dilerim, koruyamadık.
Anıl- Abi götürdüler, Eziciler onları götürdüler.
Anıl'ın eline bir mektup sıkıştırdıklarını fark ettiğim anda hızlıca mektubu alıp yüksek sesle okumaya başladım. Okuduklarım karşısında şoke uğramıştım.
Sevgili Ardacım,
Ben Eziciler çete grubunun lideri. Benim elimden kaçan 2 kişiyi senin yanında buldular. O kızları geri almak için 20 adam gönderdim, hepsini haşamat edip kellelerini verdin bana. Şimdi ödeşme zamanı, elinde bulunan ne var ne yoksa hepsini aldım. Sana bundan sonra ki hayatında başarılar dilerim. Tabi hayatta kalacak malzemen varsa.
Beto- Arda ne yapacağız?
Arda-Bu ezicileri bulup başlarını ezeceğiz.
Anil-Abi arkada awp var sadece o kaldı.
Beto-Benim eşyalar hala bende.
Arda-Bende sadece tabanca var.
Bizim araca binip yola koyulduk ama nereye gideceğimizi bilmiyordum. Biraz daha ilerledikten sonra ileride çömelmiş ağlayan birisin gördük. Arabayı durdurdum ve yavaşça kapıyı açıp dışarı çıktım. Herkes silahlarını çekmiş, olabilecek her türlü tuzağa karşı önlem almıştık.
Arda- Hey iyi misin?
Adam- Geliyorlar, onlar geliyor.
Arda-Kimler, kimler geliyor
Adam korkmuş ve çaresiz gözlerle bana bakıp, Ezicilerin buraya geldiklerini söyledi. Kamp yaptıkları yer yaklaşık 15km ilerideki bir mekanmış. Orayı basıp bizimkileri kurtarmamız gerekiyordu.
1 Saat Sonra
Arda-Emre sen burada kal awp ile bizi koru. Beto Anıl'a bıçaklarından ver, kendini korusun.
Beto Anıl'a bıçak verdikten sonra yavaş yavaş içeri sızmıştık. Tam kızları tutukları yeri görüp oraya yönelecekken etrafımızı 1 düzine silahlı adam sarmıştı. Bizi esir aldılar ama hala bir gözümüz dışarıdaydı, onu bekliyorduk. Emre Beto'yu tutan adamı vurdu. Beto ninja yıldızlarıyla bağlı oluğu ipleri kesti, hemen hemen hepimiz kurtulmuştuk. Biz adamlarla çarpışırken Anıl ise kızları alıp arabaya götürmüştü. Bizde tam çıkacakken, silah ve erzak dolu bir araba fark ettim. Onu alıp kaçmak daha mantıklıydı. Beto tam kaçarken omzundan vurulmuştu, Arabaya binip kaçmaya başladığımızda arkamızda 2 araba olduğunu fark ettiğim de daha da gaza asılmıştım. Tam bizi yaklaşmışlardı ki Beto ninja yıldızlarından iki tanesini arabanın lastiğine atarak iki arabanın birbirine çarparak kaza yapmasına sebep olmuştu.
Arabalarla birlikte bu mahalleden uzaklaşmak için Beto'nun 2 mahalle aşağıda bildiği bir mekan varmış, orasının daha güvenli olacağını düşünerek oraya doğru yola koyulduk.
Oraya vardığımızda Sude'ye sımsıkı sarıldım. Kokusunu içime çekip, onu çok sevdiğimi ve asla ondan vazgeçmeyeceğimi söyledim.
Beytullah'ın Gözünden
Çok kötü vurulmuştum ama sonuç olarak değmişti. Esma yanımda, yaralı omzuma dikiş atıyordu. O güzel gözlerine uzun uzun baktıktan sonra, yüzünü kendime doğru tuttum ve hiç yapmayacağım bir şey yaptım. Esma'yı orada öptüm. Bu yaptığım şey ne kadar aptalca olsa da sonuç olarak seviyordum ve bu duyguyu bu şekilde dile getirmek daha kolayıma gelmişti.
Esma- Seni seviyorum hem de ilk günden itibaren.
Beto-Bende seni seviyorum
Dedikten sonra beraber uyumuş kalmışız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI 1
Science FictionKendine güvenen ve Dünyayı değiştirebileceğine inanan bir grup insanın Zombilerle ve mutasyonlu Yaratıklarla mücadelesini anlatan, Zombi ve Mutasyonlu Yaratıkların yanı sırasında Onlara efendilik yapan, kötü ruhları kendine Tanrı ilan eden kişi vey...