Başımda bir ağrı, kollarımda yara izleri. Ne olduğuna dair herhangi bir fikrim ya da bilgim yoktu. Kafamı yavaş yavaş kaldırdım ve olan biteni anlamaya çalıştım. Vücudumun böbrek kısmında bir acı hissettim. Elimi attığım zaman kıyafetim parçalanmış ve her yer kan olmuş. Ne olduğundan habersiz bir şekilde arkama döndüm. Kız olduğu yerde yoktu, yerine yeni birisi gelmiş ama bu normal değildi.
Arkamı döndüm ve sakince seslendim;
+Sende kimsin?
-Beni tanımana gerek yok.
Gözleri açıktı, herhangi bir deneye uğramadığı halinden belliydi. Kafasını yavaşça kaldırdı. Yüzündeki yaraları, gözlerindeki o pişmanlığı ve korkuyu görebiliyordum. Resmen içim ürpermişti. Kendimi toparlayıp;
+Seni bir yerden tanıyor muyum? Siman tanıdık geldi.
Bana baktı ve güldü, Kafasında kim biler neler geçiyordu. Yavaşça sağına soluna bakıp;
-Beni cidden tanımadın mı, ironik
Adamın dediğinden hiçbir şey anlamamıştım. Kafamı kapıya doğru çevirip. Gelen ayak seslerine doğru gözlerimi kayırdım. Ortalık zifiri karanlıktı hiçbir şey gözükmüyordu ama nedense içinden bir ses arkama dönme diyordu. Adamın yüzü tanıdıktı ama nerden? Ayak sesleri yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı. Kapının önünde bir karartı duruyordu ama kim olduğunu, ney olduğun bilmiyordum. Kafasını bana doğru döndü. Ağır bir leş kokusu vardı üstünde,
/Fedailerimi öldüren köpek sen misin, zamanı gelince seni inim inim inleticem. Bu koridorlar senin feryatlarınla yankılanacak, duvarlar dile gelip konuşsa senin çektiğin acıyı anlatmaya gücü yetmicek.
Ağzından çıkan ağır koku midemi bulandırmıştı. Daha da önemlisi ne dediği hakkında fikrim bile yoktu.
+Neyden bahsediyorsun sen? Fedailerin kim?
Bir anda kolunu kapının demir parmaklıklarından uzatıp boğazımı tuttu. Yavaş yavaş yukarı kaldırdı. Nefes alıp vermekte zorlanıyordum, resmen adamın elinde kıvranıyordum. Nefes almam yavaşlamış bilincimi kaybetmek üzereyim. Elimle kolunu tutup, YAPMA dercesine yalvardım. Kendine doğru çekip arkaya fırlattı beni. Düşmenin etkisiyle yaralarım kanamaya başlamıştı.
/Görüyorum ki Sirfist tadına bakmış.
Adam gitmişti ama ne dediklerinden ne de yaptığı davranıştan hiçbir şey anlamadım. Elimle boğazımı kontrol ederken boğazımın hafiften kesildiğini ve kanamaya başladığı fark ettim.
+Hatırladım seni, sen bizim çetedensin
-HAHA kısmen doğru ama daha da önemlisi bana naptığın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI 1
Science FictionKendine güvenen ve Dünyayı değiştirebileceğine inanan bir grup insanın Zombilerle ve mutasyonlu Yaratıklarla mücadelesini anlatan, Zombi ve Mutasyonlu Yaratıkların yanı sırasında Onlara efendilik yapan, kötü ruhları kendine Tanrı ilan eden kişi vey...