İzmir'e yerleşmiştik. Esma Beto ben Cemre Aydan Yiğit ve diğerleri. Umarım daha büyük bir çete kurup gelişeceğiz ve bütün insanlığın son kalesi olacağız
Beto- Arda duvarlar gereğinden çok zayıf, bir şeyler yapmamız gerek?
Arda- Yiğit ile beraber, duvara 2 kat ahşap çekin. Sağlamlığını arttıralım.
Beto-Tamam
30 Dk Sonra
Beto telsizden konuşmaya başladı;
Beto- Arda, yardıma ihtiyacımız var.
Ara- Ne oldu???
Beto-Bir grup adam ateş etmeye başladı.
Arda-Tamam hemen geliyorum
Beto ve Yiğitin yardımına koşmak için yanıma 2 adet silah ve bolca cephanelik aldım. Telaşlı ve endişeli bir şekilde yola koyuldum. Vardığımda durum düşündüğümden de beterdi. 30 kişilik bir grup arabaların arkasına sığınarak bizi deniyorlardı.
Yiğit omzundan vurulmuş Beto ise bir yerde sıkışmış ben ise 10 kişiyle mücadele ediyordum. Hepimiz silahları bırakmış yakın dövüşe geçiş yapmıştık.
Arkamdan fark etmeden birisi gelip, silahının arka kısmıyla sırtıma geçirdi. Çok fazla ağrı hissetmeye başladım, gözlerim ise resmen yerlerinden çıkacak gibiydi. Hamle dahi yapamadan adam tekmeyi karnıma koydu. Yerde resmen kıvranıyordum. Beto ise hala direnmeye devam ediyordu. Yiğit yukardan diğer adamlarla uğraşıyordu önümdeki adam bıçağını alıp tam kalbime saplayacakken bir anda üstüme kan fışkırdı .O an ne olduğunu anlamaya çalışırken diğer adamlarda tek tek indirilmeye başladı. Her yer kan olmuş, leşlerin ağır kokusu burnuma kadar geliyordu. Beto zaten kendisine düşen adamları öldürmüş Yiğit'e yardım etmeye gidiyordu. Bu adamlar kimdi daha da önemlisi bize yardım edenler kimdi? Herkes öldükten sonra yanıma yüzü maskeli birisi yaklaştı ve elini uzattı. Beni yerden kaldırdıktan sonra maskesini indirdi.
Karşıma çıkan kişi Sude'nin eski sevgilisi ve benim eskiden kavga ettiğim Mehmet'di. Yanında da Mert vardı ama nasıl olabilirdi Mehmet zombi tarafından ısırılmıştı. Zombi olması gereken adam gururlu ve Egolu bir biçimde karşımda durup pis pis sırıtıyordu.
Arda-Nasıl kurtuldunuz?
Mehmet-Beni ısıran zombi değilmiş Nigma denen bir şeymiş
Arda-Sen nerden öğrendin.
Mehmet-Oraya Kapşonlu bir kız geldi. O haber verdi
Arda-Ee sonra...
Mehmet- Bizi kurtardıktan sonra sizin yanınıza doğru yola koyulacaktık ki bize nereye gidiyorsunuz diye sordu. Bende ekibimin yanına gideceğimi söylediğim zaman hiçbir tepki vermeden yanımızdan ayrıldı.
Arda-Sizi aramızda görmekten mutlu oldum.
Mehmet-Bunu kalbin mi söylüyor yoksa dilin mi?
Arda- Karıştırma orayı xd
Mehmet-En son Burnumu kırmıştın da...
Arda-Özür Dilerim bilader, kapatalım bu konuyu.
Mehmet-Tamam ya önemli değil.
Hepimiz içeri geçtikten sonra o kızın kim olduğunu merak ediyordum daha da önemlisi neden Mehmet'i kurtarmıştı. Yoksa o da mı Maskeli Adamın geriye kalan adamlarındandı. Mehmet'i ve Mert'i aramızda görmekten cidden mutlu olmuştum çükü bu devirde insanlara güvenmek çok zor. Askeri üstü biraz tamir ettikten sonra cephanemizi kontrol ettim. Beto'ya cephanemizin az olduğunu ve nerden bulabileceğimizi sordum. O da bana cephaneler bitmiş olabilir ama eski usül hala devam ediyor deyine ne demek istediğini anlamamıştım. Büyük ihtimal ok yay kılıç ve ninja aletleri var ya onlardan bahsediyordu diye tahmin ettim. Yoksa başka bir türlü cephane bulamazdık. En kötü başka çetelerin inine baskın yapıp cephanelerini ve Yemeklerini Almaktı Aslında bu fikir fena değildi ama etrafta çete var mı onu bilmiyordum.
Evet arkadaşlar önceki bölümler kısa diye uzun bir bölüm yapmak istedim beğendiyseniz vote (vote)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI 1
Ficção CientíficaKendine güvenen ve Dünyayı değiştirebileceğine inanan bir grup insanın Zombilerle ve mutasyonlu Yaratıklarla mücadelesini anlatan, Zombi ve Mutasyonlu Yaratıkların yanı sırasında Onlara efendilik yapan, kötü ruhları kendine Tanrı ilan eden kişi vey...