Silah sesinden sonra gözlerimi açtığımda karşımda sadece Mehmet vardı. Yukardan bir merdiven indiğini ve bir helikopter olduğunu anlamıştım. Hemen çatıya çıktım ki ne göreyim Anka ve Pınar;;;
Anka- Kıza elveda de.
Arda- Sakin ol, o kızı bırak.
Anka-Ben senin yerinde olsam fazla yaklaşmazdım.
Ve sonra bir el ateş sesi geldi.
Beto Ankayı kolundan vurmuştu.
Anka-Lanet olsun
Helikopterin merdivenine tırmanırken bacağından tuttum ve aşağı çektim. Anka'nın adamı yere yığıldı. Helikopter Adamı bırakıp kaçmak için manevra yaptı ki Beto bir el daha ateş etti ama etkili olmadı.
Arda-Gel buraya piç, geberticem seni
Dedikten sonra Adamın üstüne çıkıp adamın yüzünü yumruklamaya başladım. O sırada Pınar gelip yumruk attığım eli tuttu ve Bana sakin olmamı söyledi, Adam bir şeyler biliyor olabilirdi. Kısacası bize sağ lazımdı.
Adamı da ve tabiki de Memoyu da alıp Beto'nun yanına gittim. O kadarda iyi nişancı değilsin galiba, bir tanesi helikoptere geldi.
Beto-Sen öyle san gülüm, takip cihazıydı o.
Arda-Onu ne ara yaptın.
Beto- Askeri üstte buldum, benim yapmam zor.
Arda-ee nasıl göreceğiz nereye gittiğini.
Beto-Bilgisayarımdan takip edeceğiz.
30 dk Sonra
Arda-Ee bulabildik mi??
Beto-İlk önce bir yerde durdu sonra bizim Askeri üstümüze doğru gidiyor.
Arda-Çabuk arabalara.
Askeri üstümüze vardığımızda Mert vurulmuş Cemre, Aydan ve Esirler yoktu. Erkek olan esirler öldürülmüş Kadın olanları ise kaçırmışlardı.
Bunu öğrenen Beto yerinde duramayıp Arabayı da alıp sürmeye başladı.
Arda-Beto durdur şu Arabayı. Sakinleşelim bir plan yapalım ona göre hareket edelim. Bodoslama dalamayız.
Beto-Lan Esmayı kaçırdılar Esmayı Nasıl sakin olabilirim.
Arda-Bak Beto anlıyorum ama Sabretmen lazım ve bu durumda sakin olman lazım. Yoksa kaybederiz Anka'nın istediği de bu Zayıf yerimizden vurmak istiyor.
Beto biraz daha sakinleşerek arabayı durdurdu. Bu arada arabaya doğru gelen 10-20 zombi vardı. Beto bana dönerek
Beto-Ben hallederim.
Dedikten sonra belindeki Katanayı çekip zombileri doğramaya gitti. Valla beklemiyordum Tebrikler. Bütün Zombileri doğrayıp geri geldi ve bana bakarak;
Beto-Bez var mı??
Arda-Arkada var.
Tekrar arabadan inerek arkadaki çantalardan birisinde bez bularak geri döndü.
Arda-Vay a*k sen neymişsin be
Beto-Senin suçun şöyle adam doğramalı bir bölüm koymuyorsun ki ne var ne yoksa aşk. Zombi istilasındayız A*k bakıyorum hikayeye her bölüm aşk
Arda-Tamam Tamam.
Baya sinirlenmişti takip cihazından baktığımıza göre yakınlarda bir yerlerde durmuş kamp yapıyorladı.
Arda-Tamam plan hazır.
Beto'yu önden salıyoruz bitiriyor, bizde ona arkadan manevi destek sağlarız.
Memo- Olm biz napıcaz?
Arda-Arkada kola olması lazım Beto adam doğrarken izleriz.
Pınar-Olur mu öyle şey ya başına bir şey gelirse.
Arda-Pınar, Betodan bahsediyoruz. Beto Yiğit'in durumu nasıl???
Beto- İyi iyileşecek sadece bazı yerleri morarmış.
Arda-Beto dışarı çıkalım Anka'ya birkaç bir şey soralım bakalım.
Beto-Tamam
Ekip olarak dışarı çıktık ve yüzü kanlı olan Anka'yı konuşturmaya çalıştım ama tek söylediği şey OROSPU ÇOCUKLARI oldu. Ben biraz daha dövmeye başlayınca biraz da olsa ötmeye başladı. Amaçlarına ulaşmıştılar. Asıl amaçları Pınar ya da Mehmet değil esirlermiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBI SALGINI 1
Science FictionKendine güvenen ve Dünyayı değiştirebileceğine inanan bir grup insanın Zombilerle ve mutasyonlu Yaratıklarla mücadelesini anlatan, Zombi ve Mutasyonlu Yaratıkların yanı sırasında Onlara efendilik yapan, kötü ruhları kendine Tanrı ilan eden kişi vey...