Sezon Finali

491 32 17
                                    

Beto-Arda yakında nigmalar var bize dogru geliyorlar.

Arda-Tamamdır siz halledin.

Beto-Tamam

Beto, Mehmet ve birkaç adam nigmaları halletmeye gittiler bende bu arada üstünde çalıştığım yeni silahımı tasarlıyordum. Evet yanlış duymadınız artık kendi silahımı kendim yapacağım mermileriyle birlikte. Yani artık sıkıldım bir yerlerden silah cephane aramaya. Hem askeri üstte olduğumuz için kaynaklarımız bol. Cemre yavaş ve sakin adımlarla bir anda önüme çıkıverdi.

Cemre-Selam !

Arda-off neden bu kadar sessiz geldin. Şurada bir şey yapıyorum ödüm koptu be. Noldu ?

Cemre-Ya Yiğit yok ortalıklarda da nerde acaba ?

Arda-Ben onu hayvan toplamaya gönderdim. Birkaç tavşan ceylan vs. toplasın diye.

Cemre-Ya başına bir şey geldiyse.

Arda-Cemre saçmalama yiğitten bahsediyoruz. Kendi başının çaresine bakar.

Ve o anda yiğit sessiz ve kendinden onur duyarak içeri girmiştir. Cemreye sarılıp öptükten sonra bana dönüp ;

Yiğit-Arda 4 tavşan 2 ceylan yakaladım.

Arda-Aferin, kafeslere koy.

Yiğit-Ceylanlar dişi ve erkek, tavşanlar ise 2 dişi 2 erkek.

Arda-Tamam, inek ve koyunların yanına onlara da küçük bir yer ayırın.
Bu dostlarımızı da oraya koyunki üreyip bize yemek versinler.

Yiğit- Arda yanlış anlamada bu kadar insanı nasıl doyuracağız?

Arda-yiğit, bazı yiyecek bolca var. İnsanların elde ettiği sebze meyvede var ee elimizde koyun tavsan ceylan ve inek olduğuna göre.

Yiğit- Peki ya sonra, sonrasında napacağız? Arda, biz bu kadar az insan kalmicaz. Başka insanlarda bulucaz burayı genişleteceğiz ve insan sayısı da artacak.

Arda-Yigit ne kadar fazla insan o kadar fazla üretim demek. Sebze meyveyi kim üretiyor sanıyorsun. Eğer insan bulursak şanslıyız. He bu arada yakında büyük bir çete baskını yapacağız. Herkese eğitimi sen ver ama sağlam bir eğitim olsun.

Yiğit-Emrin olur !

Silahımı yapmaya devam ederken bir anda birisinin sesini duyarım. Acı halinde savastan çıkmış gibi acınası bir sesi vardı.

Yaralı Adam-Efendim efendim ben daha demin gönderdiğiniz ekipteki birisiyim. Savaşırken bir anda etrafımızda bir miktar insan belirdi. Hepimizi öldürdüler ben kaçmayı becerdim. Beto ve Mehmet'i esir aldılar diğer kim varsa savaş esnasın da öldüler.

Arda-kim onlar??

Yaralı Adam-Kendilerine Dragos Avcıları diyorlar.

Arda-Bunlar çete mi yoks-

Yarali Adam- Hayır efendim bunlar etrafta dolaşıp insan esir alıp kendi yararına kullanan bir azınlık. Çete gibi ama daha acımasız ve daha küçükler. Belirli bir yerleşim yerleri yoktur.

Arda-Tamam, sen diğer çadıra geç. Senle ilgilensinler

ZOMBI SALGINI 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin