„Aaach jaj..."zobudil som sa na ten nepríjemný zvuk, ktorý vychádzal z toho sprostého budíka. Nenávidím ho! Najradšej by som ho vyhodil z okna niekam ďaleko! Keď som sa konečne asi po desiatich minútach vyhrabal z postele tak som išiel spáchať rannú hygiénu. Zo skrine som si vybral svoju obľúbenú mikinku (tmavo modrá s čiernymi pásikmi), čierne rifle roztrhané na kolenách a ešte čiernu šiltovku. Na nohy som si obul čierne conversi.
„Taaak a môžem vyraziť do toho diela diabla." Neznášam školu je to iba stráta času! Učiteľky sú totálne nepríjemne! A všetko čo sa naučím aj tak potom zabudnem! Pre mňa je škola veľmi nepotrebná vec. Ale našťastie už iba týždeň a potom máme zimné prázdniny. 2 týždne sa nebudem musieť starať o to či mám alebo nemám domácu úlohu, či ráno neprídem neskoro a tak ďalej veď to poznáte.
Ešte som ani neprešiel moju ulicu a už na mňa zo zadu niekto volal. „Ahoj, Jiminie!" bol to môj najlepší kamarát Jungkook. Jungkook býval odo mňa iba o tri domy ďalej. „Ahoj, Kookie!" odzdravil som sa mu naspäť. Počkal som kým ma teda dobehne. Tak sme teda spoločne išli do školy. Celú cestu sme si navzájom rozprávali naše zážitky z víkendu.
Došli sme teda do školy. Zo skrinky sme si zobrali potrebné veci a išli do triedy. Vo dverách nás už čakal Tae. Tae bol Kookieho priateľ. „Ahoj,láska!" zašepkal Kookiemu do uška. Ale ja s mojim výborne vyvynutím sluchom som to samozrejme počul. „Ahoj, Tae aj ja ťa rád vidím!" povedal som a pretočil som očami. „Sry Jimin nevšimol som si ťa!" Tae sa iba pousmial. Keď má teraz Kookieho tak si nevšíma nikoho iného okrem neho. Ale tak čo už každý si zaslúži lásku! A oni sú náhodou spolu veľmi zlatý. ^-^. Z mojich myšlienkových pochodov ma prebudil zvonček. Do triedy vošla naša triedna. Mali sme mať teraz s ňou kórejčinu. „Dobré ráno, žiaci chcela by som Vám predstaviť vašeho nového spolužiaka!"...
-To be continued-
Takže ľudia toto je môj úplne prvý príbeh. Dúfam že sa bude páčiť. Vopred ďakujem za krásne komentáre a votes. 💜💜💜
YOU ARE READING
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~