✨A už ste stihli aj "to"?✨

116 9 0
                                    

„Ja a o-on s-sp-spolu cho-cho-chodi-chodíme!" vykoktal som zo seba. „Vidíš Kook ja som ti to hovoril!" povedal Taehyung. „Okay Taehyung vyhral si stávku." povedal Kook. „To myslite vážne?!" prepaloval som ich pohľadom. „Jimin si nemysli, že to nebolo jasné hneď od začiatku. Ako si sa naňho pozeral, keď prvý krát vošiel do triedy. Ako sa naňho pozeráš, keď ta iba pozdraví. Ako sa pozeráš na jeho zadok keď je pri tabuli. Vždy si k nemu na obede prisadneš. Jimin bolo to vidno už od začiatku." povedal Kook a Tae iba na to prikyvoval hlavou. „Ako dlho ste spolu?" spýtal sa Jin. „Od štvrtka." s radosťou som mu odpovedal. „A už ste stihli aj "to"?"
povedal Joon a uchechtol sa. Jin ho hneď buchol po hlave. Tae s Kookom sa začali smiať. „Joon!" okrikol ho Jin. „Nie, Namjoon ešte sme to nerobili." povedal som a prepálil ho pohľadom.

„Ach Jiminie ja sa tak z toho teším!" povedal Jin a objal a začali mu stekať slzy po tvári.
„Neplač prosím." povedal som. „Jin notak zmuž sa." povedal Namjoon a zobral si svojho priateľa do objatia. „Jimin potom povedz aké bolo vaše poprvé." povedal Joon s úškrnom na tvári. Zas mu hneď letela jedna po hlave od Jina. „To je v pohode Jin nemusíš ho biť." povedal som.

„Jimin, keď budeš mať hocijaké otázky tak určite napíš do skupiny, ok?" povedal Kook a všetci sme sa objali. „Chalani ste s tým teda vsetčia ok, hej?" povedal som a všetkých som premeral pohľadom. „Jimin hlavne, že si ty šťastný." povedal Jin. „Jasné Jimin, že sme s tým v pohode, veď sme ťa s ním tajne shipovali." povedal Taehyung a s Kookom sa uchechtli.

„Ahojte a ďakujem, že ste prišli!" rozlúčil som sa s nimi a zabuchol za nimi vchodové dvere. Vyšiel som hore po schodoch do izby. Zobral som si uterák a župan a išiel do kúpeľne. Vyzliekol som sa, nastavil sprchu a vošiel do nej. Na špongiu som si dal sprchový gél so škoricovou vôňou a začal som sa mydliť. Počas sprchy som si pohmkavál melódiu mojej obľúbenej pesničky. Keď som bol celý umytí som vyšiel zo sprchy a utrel sa uterákom. Zabalil som sa do županu a bežal do izby. Župan som zo seba zhodil a obliekol si pyžamka.

Ľahol som si do postele. Zobral som si telefón a pozklikol Messenger.

LilMochi🌈: Ahoj láska! 💜

Sugis😈: Ahoj bby! 💜

LilMochi🌈: Ako si strávil deň?

Sugis😈: Bol som doma a pozeral tv. Ty?

LilMochi🌈: Preeesne to isté 😂💜. A ešte som mojim kamarátom povedal, že spolu chodíme. Vadí ti to?

Sugis😈: Nie. Ale poznám ich?

LilMochi🌈: Kook a Tae s nami chodia do triedy. Jin je ten, ktorý robí čašníka v tej kaviarni čo sme tam minule boli a Joon je Jinov priateľ.

Sugis😈: A už nikto iný to nevie?

LilMochi🌈: Nikto iný, iba oni štyria.

Sugis😈: Okej Jimin 💜

LilMochi🌈: Dobrú noc a pekne sníčky , dobre sa vyspinkaj. 💜💜💜

Sugis😈: Aj tebe láska! 💜💜💜

Mobil som odložil na nočný stolík vedľa mňa a ľahol si na chrbát. Pár krát som zaklipkal očami a zaspal.

•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•Where stories live. Discover now