„To teda dopadne!" dal som si na seba zásteru a pustil som sa do toho. Z police som vybral misu. „Cibuľu nakrájajte na malé kocky." prečítal som časť receptu. Nakrájanú cibuľu som následne hodil do misy. Ptm som tam ešte pridal zemiaky, uhorku a celé som to zalial octom. „Ešte štipku soli a korenie!" nasypal som ich tam. Zemiakový šalát bol hotový. Dal som ho do chladničky.
Z police som vybral panvicu a dal ju na plameň. Z chladničky som vybral lososa a hodil ho na panvicu. „Auuuu!" horúci olej mi vyprskol na ruku. Keď bol losos upečený dal som ho do chladničky.
Namjin POV
Jin's POV
Od rána som mal plné ruky práce. „Joon padaj mi prosím ťa henten vykrajovač." Joon mi ho podal. Začal som vykrajovať medovníky. Vykrojené medovníky som dal na plech a potrel vajíčkom. Šupol som ich do rúry. „Kým sa to upečie, spravím šalát." zobral som misu a začal krájať zemiaky. Následne som nakrájal aj uhorky a cibuľu.Zrazu som ucítil ruku na mojom zadku. Ruka mi zadok stlačila. „Joon teraz nie, mám veľa práce." chytil som tú ruku a dal preč zo zadku. „Ach Jinie." povedal si popod nos Joon a odkráčal do obývačky.
Keď som mal všetko hotové, spratal som špinavý riad a naložil do umývačky riadu. „Joon čo pozeráš?" sadol som si vedľa Namjoona na gauč. „Nwm, niaky seriál" odpovedal. Položil som si hlavu na jeho rameno. On mi naznačil aby som si sadol do jeho lona. Objal ma zozadu. Ja som ho hladkal po rukách. Začal mi bozkávať krk. Otočil som sa čelom k nemu. Zoklonil som hlavu. Hrýzal ma na krk a každý hryz olízal jazykom. Svoje ruky som obmotal zozadu okolo jeho hlavy. Dotýkali sme sa nosmi a pozerali sa jeden druhému do očí.
Joon sa začal provokatívne kúsať do spodnej pery. Svoje pery som priložil na tie jeho. Okamžite náš bozk prehĺbil. Svojim jazykom som mu vstupoval do úst a on do mojich. Jazyky sme si preplietali, treli o sebe a ja nwm už čo. Po 5 minútach sme sa odpijili pre nedostatok kyslíka.
Zrazu som sa ocitol pod ním. „Ale, ale niekto je tu nadržaný!" začal som ho provokovať. „Chcem už počuť ako vzdycháš moje meno a prosíš o viac!" povedal nadržane Joon. Zašiel som mu rukami pod tričko. Hladkal som ho po jeho vypracovanom brušku. Začal ma bozkávať. Chytil moje tričko a strhol ho zo mňa a odhodil niekam do Márie. Aj ja som mu hneď vyzliekol tričko. Začal mi pokladať čvachtavé bozky na krk. Stále postupoval nižšie až došiel k lemu mojich nohavíc. Už ani nohavice som na sebe dlho nemal.
A zrazu ako na potvoru niekto zaklopal na dvere (🤦🏻♀️). „Kurva!" zahrešili sme obaja. Rýchlo zo mňa Namjoon zliezol a obliekol si svoje tričko. Ja som si pozbieral svoje veci a začal sa tiež obliekať. Namjoon išiel otvoriť.
Namjoon's POV
Zliezol som dole z môjho priateľa a natiahol si na seba svoje tričko. „Namjoon, netuším?" vo dverách stál Taehyung. „Čo chceš?!" opýtal som sa ho. „Lenže jak sme tu včera u vás na návšteve, tak si tu Kookie zabudol čiapku. Prišiel som po ňu." povedal. „Túto?" chytil som do ruky čierny čiapku s bielymi prúžkami. „Och áno, ďakujem." Taehyung zobral čiapku do ruky. „Ahoj Namjoon." pozdravil. „Čau Taehyung." odzdravil som mu a zabuchol za ním dvere.
Toto bola skôr Namjin časť. Vadí? Nevadí? 💜 Prepáčte zlá časť zase.
ESTÁS LEYENDO
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanficBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~