Keď tam skončil tak sa vrátil späť k mojej tvári. Zapozerali sme sa navzájom do oči. Jeho rukou sa mi jemne dotkol lica a začal ma po ňom hladkať. „Jiminie? Povedal som ti už niekedy, že si nádherný?" povedal a dal mi pusu na čelo. „Yoongi! Hovoríš mi to stále!" usmial som sa naňho a trochu som sa začervenal. „Yoongi?" stále ma hladkal po líci. „Áno Jiminie?" spýtal sa. „Príjmeš moje pozvanie na štedrú večeru ku mne?" nahodil som naňho ten najkrajší úsmev aký viem. „Ešte ma nikto nikdy nepozval na Vianoce k sebe, bol som vždy sám." zmizol mu úsmev z tváre. „Tak to bude asi prvý krát." privynul som si ho do pevného objatia. „Prijímaš teda pozvanie?" spýtal som sa ho ešte raz. „Jasné Jimin, ďakujem!" povedal.
Odpojil sa z objatia a zobral si do svojich rúk moju tvár. Pritiahol si ma za ňu bližšie a začal ma obdarovávať bozkami na pery. Začal svojimi perami pohybovať a jemne mi začal kúsať spodnú peru. Ja som sa pripojil a náš bozk prehĺbil. Asi po minúte začal pridávať jazyk a pýtal si vstup do mojich úst. Povolil som mu to. Jazykmi sme si navzájom skúmali ústa. Po asi piatich minútach sme sa museli odpojiť pre nedostatok kyslíka.
„Milujem ťa Jimin!" povedal. „Aj ja teba Yoongi!" dali sme si ešte jednu pusu a zaľahli spať.
————————————————————————
Sobota 15:30
Ráno som sa vrátil od Yoongiho domov. Celý deň som pozeral niake filmy a seriály v telke. Držal som v ruke telefón a začal písať do skupiny.•BANGTAN BOYS•
[Boli sme v nej:ja, Kookie, Tae, Namjoon a Jin]LilMochi🌈: Chalani?
Bunny🐰: Áno?
PinkPrincess💋: Jimin čo sa stalo?
LilMochi🌈: Neboj Jin nič sa nestalo ja len, že či by ste nemohli teraz prísť? Aj Kookie a Tae aj ty a Namjoon, prosím musím vám niečo povedať.
PinkPrincess💋: Dobre Jimin tak za 10 minút sme tam.
Tea☕️: My s Kookiem tiež asi tak za 10 minút.
LilMochi🌈: Ďakujem! 💜
Neprešlo ani tých 10 minút a niekto už klopal na dvere. Vstal som z gauča a išiel otvoriť. „Ahoj Jiminie!" s úsmevmi na tvárach na pozdravili Kook a Tae a silno ma objali. „Ahojte!" odzdravil som sa a zatvoril za nimi dvere. „Sadnite si!" ukázal som na gauč. Poslúchli a išli si sadnúť. Asi 5 minút prišiel Jin s Namjoonom. „Ahoj Jimin!" povedal Jin a objal ma. „Čau Jimin!" pozdravil ma Namjoon a tiež ma objal. „Ahojte, sadnite si prosím tiež tam." ukázal som na gauč.
Namjoon, Jin, Tae a Kookie sedeli na gauči a ja som si pred nich dal kreslo a sadol si doňho. „To čo vám teraz poviem vás asi prekvapí. Preto chcem aby ste sedeli." zasmial som sa. „Okay Jimin tak hovor, počúvame ťa." povedal Jin. „Tak ako začať....Viete, že k nám do triedy teraz prišiel nový žiak?" spýtal som sa. Všetci pokývali kladne hlavami. „Jimin veď sme v jednej triede." poznamenal Tae. „Hej viem Tae a teraz k veci." trochu ma pochitil strach. „Ja a o-on s-sp-spolu cho-cho-chodi-chodíme!" vykoktal som zo seba.
Sry ľudia, že táto časť vyšla po dlhšej dobe. Viete škola, krúžky a tak. Budem sa snažiť vydávať častejšie. Aj keď máme toho trz veľa.
~Saranghae~
ESTÁS LEYENDO
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanficBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~