Celý vymrznutý sme išli do jeho izby a zakutali sa do jeho perín na jeho posteli. Mal hrozne veľkú a hrozne peknú izbu a tú najväčšiu a najmäkšiu posteľ akú som kedy videl.
„Jiminie?" spýtal sa Yoongi. „Áno, zlato?" povedal som. „Nepozrieme si niaky film?" navrhol. „Áno, môžme." usmial som sa naňho. „Tak zastri žalúzie, vypni svetlo a zapni hentam tú lampičku." ukázal na lampu na nočnom stolíku. Prisadol si ku mne na posteľ a pred nás položil notebook. „Jiminie? Aký film si pozrieme?" pozrel sa na mňa. „Grincha prosím prosím!" povedal som s úsmevom na perách. Nastavil teda toho Grincha a išiel ešte do kuchyne pre občerstvenie. „Počkaj na mňa prosím bby, hneď som späť." povedal a odišiel do tej kuchyne.
Donesiol asi 3 veľké balenia chipsov a 2 fľaše pitia. „Yoongi veď ideme pozerať len 90 minútový film!" začal som sa smiať. „Fakt veľmi vtipné Jimin! Radšej to začnime už pozerať!" povedal a sadol si naspäť vedľa mňa. Prehodil som cez nás deku a stlačil tlačidlo play. Bol som už trochu unavený tak som si oprel hlavu o Yoongiho rameno. Počas celého filmu som všelijaké pózy vystriedal: raz som mu sedel v lone, ptm som ležal a mal hlavu položenú na jeho stehnách, iba som normálne ležal, ptm sme obidvaja ležali a ja som mal hlavu na jeho hrudi.
Vstal z postele odložil notebook na jeho stôl, odostrel žalúzie, zhasol malú lampičku a zapálil veľké svetlo a všetko nezjedené a nedopité občerstvenie odniesol naspäť do kuchyne.
„Jiminie čo by si chcel teraz robit?" spýtal sa ma. „Hmmm...maznať sa s daddym v posteli?" povedal som s úškrnom na tvári. Ani som to nestačil dopovedať a ležal vedľa mňa na posteli. Pritiahol si ma do objatia. Zaboril som sa mu do hrude, tesne pod kľúčnu kosť (nwm či je to už hruď ) a svoje ruky tiež obmotal okolo neho. Nasával som jeho krásnu vôňu a začal kresliť malynké krúžky na jeho chrbte. On ma po chrbte iba hladkal. Potom si ruky premiestnil do mojich vlasov a začal sa s nimi hrať.
„Yoongi?" prestal sa mi hrať z vlasmi a nadpojil so mnou očný kontakt. „Áno?" povedal. „Môžem tu zostať spinkať? Vonku je už tma a ja sa bojím ísť sám domov." povedal som. „Jasné, ty moje malé mochi!" povedal a trošku sa zasmial. „Ďakujem Yoongi! A poďme pokračovať tam kde sme skončili prosím!" povedal som. „Niet za čo a dobre bby ako si zeláš!" povedal s jemným úškrnom na tvári.
Chytil ma za bradu a pritiahol si moju tvár bližšie k tej jeho. Dal mi jemnu pusinku na pery a následne mi ich olízol. Zakusol som si do spodnej pery. Potom mi začal dávať čvachtavé pusy všade po tváry a na krku. Krk nenechal len tak a tak mi začal sať na pár miestach kožu. Zanechal mi tam aj pár cucflekov. Keď tam skončil tak sa vrátil späť k mojej tvári...
-To be continued-
Ďakujem za votes a reads!
Jedna otázka.
Štedrý deň by ste chceli Namjin,Vkook a Yoonmin POV alebo iba Yoonmin?
Píšte do komentárov prosím.~Saranghae~
ESTÁS LEYENDO
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanficBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~