- Namjin's Christmas -
Jin's POV
Celý deň som všetko pripravoval, aby to bolo dokonalé. Vysával som, utieral som prach, dodekorovával som byt a ešte som piekol vianočné koláčiky.
19:00
„Namjoon, poď jesť všetko je už pripravené!" zakričal som na svojho priateľa z kuchyne a napravil som si košeľu. Keď sa zjavil vo dverách, myslel som, že skapem. Mal na sebe oblečené obtiahnuté VEĽMI obtiahnuté nohavice a košeľu, ktorá bola taká trošku priesvitná. Mierne mu bolo vidno jeho vypracované bruško.
„Moonie, nedráždi ma." povedal som a podišiel som bližšie k nemu a dal som mu pusu na pery. „Nedráždím ťa vôbec." povedal s úškrnom na tvári a oblizol si pery.
„Pustime sa do toho jedla radšej už, som hrozne hladný." povedal som a ukázal som na stôl. „Dobrý nápad!" povedal Joon a venoval mi úsmev. Tak sme si teda sadli za stôl. „Dobrú chuť." povedal som a už som sa aj pustil do tej dobroty. „Aj tebe." povedal a tiež sa pustil do jedla.
„Jinie bolo to vynikajúce, ďakujem." povedal Joon a odložil špinavý riad do umývadla. „Ja viem, že viem dobre variť." povedal som a zasmial som sa. „Ty kuchár môj." povedal a dal mi pusu do vlasov. „Poďme, lebo tam tie darčeky už nebudú." povedal som a ťahal som ho ku stromčeku.
„Začni ty, Jinie." povedal Joon a sadol si na gauč. „Dobre takže tu je jeden darček, druhý a tretí! Páči sa! Veselé Vianoce!" povedal som a všetky tie darčeky som mu podal do rúk. „Ďakujem, Jiniw presne tieto veci som chcel!" povedal Joon s úsmevom na tvári a objal ma.
(Namjoonové darčeky od Jina)
- Joon's POV-
Hrozne som sa tešil s darčekov, ktoré som dostal od svojho priateľa, ale ešte viac som sa tešil s darčeka pre môjho priateľa.
„Zavri oči, zlato!" povedal som a oči som mu previazal červenou stuhou, tak aby nič nevidel. „Prečo mi zakrývaš oči?" spýtal sa Jin. „Uvidíš." odpovedal som mu a začal som ho za ruku ťahať hore po schodoch. „Kam ma to ťaháš? Pomalšie veď spadnem." povedal Jin. „Prepáč. A nepýtaj sa, aj tak sa to nedozvieš." povedal som mu a ťahal som ho ďalej.
„Táak a sme tu!" povedal som a Jina som postavil do stredu terasy. Odviazal som mu stuhu z očí.
- Jin's POV -
Konečne ma Namjoon zbavil tej stuhy. Stál som v strede terasy a všade okolo mňa svietili malé farebné srdiečka a sviečky. Z oblohy padali snehové vločky. Hrala romantická hudba. Započul som za sebou kroky. Otočil som sa tým smerom. Našťastie to bol iba môj priateľ.
Pristupoval bližšie, bližšie a bližšie, až bol asi pól metra odo mňa. Kľakol si predo mňa.
„Vezmeš si ma?" ...Vaše feelings?
STAI LEGGENDO
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~