✨Horšie to už byť nemôže✨

170 10 0
                                    

Utorok 7:00

Tak ako aj včera ráno ma zobudil ten sprostý budík. Spáchal som rannú hygienu, obliekol som si biele tričko a obyčajne rifle. Prehodil som si cez seba rifľovú bundu a obul som si Timberlandy. „Tak a môžem vyraziť!" Dnes som išiel do školy sám, lebo mi Kook písal, že nejde do školy, lebo sa necíti dobre. Tak som si dal do uši slúchadlá a kráčal ku škole.

V triede ma už čakal Tae ako každé ráno. „Ahoj, Tae!" pozdravil som ho. „Och ahoj, Jiminie!" odzdravil mi. „Nechceš si sadnúť ku mne?" spýtal sa ma. „Keďže tu nemám Kookieho tak tam budem sedieť úplne sám." trošku zosmutnel. „Jasné, že si k tebe sadnem Tae!" mrkol som naňho. Ale toto však nebolo dobré rozhodnutie! Hneď vedľa mňa sedel Yoongi. „A, kurva!" povedal som si pre seba.

Zazvonil zvonček a zahlásil tak začiatok prvej hodiny. Do triedy vošla naša matikárka. „Dobré ráno žiaci, dúfam, že úlohu ste si spravili!" povedala a jemne sa usmiala. A som v tej chvíli bol v takej veľkej riti akú ešte svet nevidel. „Ona mi to snáď robí naschvál?!" povedal som si pre seba. Vždy, keď nemám úlohu tak vtedy ju kontroluje, ale keď si ju urobím tak nie. „Jebať ju celú aká je!" povzdychol som si.

Tak som si teda vytiahol zošit z tašky a začal kým ku mne príde. „Park Jimin? Kde máte domácu úlohu?!" povedala. „Prepáčte ja som večer zaspal a nestihol som si ju urobiť." povedal som jej. „Takýto prístup sa mi nepáči, keď to takto pôjde ďalej tak budete tak akurát robiť smetiara!" vysmiala sa mi do ksichtu. „Dávam vám ďalšiu 5, a zajtra to chcem vidieť Park Jimin!" povedala a odišla za ďalším žiakom. „Horšie to už snáď ani nemôže byť!" povedal som potichu.

Konečne skončilo vyučovanie a ja som sa mohol vybrať domov. Ale predtým som ešte skočil na wecko. Jakmile som otvoril dvere som zostal stať iba v nemom úžase!...

-To be continued-

•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•حيث تعيش القصص. اكتشف الآن