Streda
Môj deň začal úplne tak isto ako tie predošlé nič extra. Akurát, že dnes som nešiel do školy sám, ani s Kookom a Taem, ale s niekym úplne nečakaným. Bol to Yoongi, teda Suga.-Flashback-
Už som vychádzal z dverí a zrazu počujem ako niekdo kričí moje meno. „Jimin!" otočil som sa tým smerom a uvidel Yoongiho. „Ahoj, Yoongi!" odzdravil som sa mu a začali sme spoločne kráčať ku škole.
-End of flashback-
Cesta ubehla ako voda. Spoločne sme vošli do triedy a totálne sme odignorovali Taeho a Kookieho. Boli sme zarozprávaný, tak sme ich jednoducho prehliadli.
„Čawte, Jimin a Yoongi." pozdravil nás Kook. „Och ahoj, Kookie." odzdravil som sa mu naspäť a ďalej pokračoval v rozhovore s Yoongim. „Nechceš ísť po škole do parku?" spýtal som sa Yoongiho. „Jasné Jimin, s tebou vždy!" povedal a zasmial sa. Ja som sa naňho iba usmial. A po tomto čo teraz povedal som to v sebe nemohol už viac držať. „Min Yoongi ja som sa do teba zamiloval!" povedal som si a usmial som sa ako slniečko na hnoji.
Už som iba čakal kým prejde tých 5 umorných hodín a ja budem s Yoongim v parku sedieť na lavičke a rozprávať sa s ním.
Konečne sa moje trápenie ukončilo a ja som spoločne aj s Yoongim vyletel z triedy čo najrýchlejšie to šlo. Prešli sme chodník pred školou potom zahli do prava a boli sme na mieste. V parku nebolo ani živej duše takže to bolo celkom výhodné 😏. Veď kto by predsa chodil do parku keď husto sneží. Iba dvaja blázni ako sme my dvaja.
Prechádzali sme sa po celom parku, rozprávali a tak ďalej. Asi po hodine sme si spoločne sadli na lavičku. Zavládlo medzi nami ticho. Nie také to nepríjemne, trápne ticho, ale príjemné. Ty kks pozeral som sa naňho ako na zjavenie. Jeho krásne hodvábne vlásky mal zasnežené a jeho hnedé oči doslova žiarili, keďže všade bol sneh.
Zrazu sa na mňa otočil. Stretli sa nám pohľady. Myslel som si, že sa v tých jeho očiach utopím. „Yoongi?..." spýtal som sa ho úplne placho. „J-ja ti mu- musím niečo p-po-povedať..."
a vtedy moju reč prerušili jeho pery na tých mojich. Mal tak sladké pery, myslel som si že cukrovku dostanem. Najprv to začalo len nevinnými detskými pusami. Potom začal pohybovať perami. Ja som sa mu samozrejme poddal. Po chvíli začal pridávať aj jazyk, začal si pýtať vstup do mojej pusy. Samozrejme som mu to dovolil. Chvíľu sa naše jazyky bili o dominanciu, ale nakoniec vyhral on. Jazyky sme si všelijako preplietali a treli o seba.Potom sa naše pery odpijili pre nedostatok kyslíka a obidvaja sme sa hneď rozbehli domov. Ani sme sa nepozdravili. Došiel som domov zabuchol som za sebou vchodové dvere a zamkol sa z izbe....
-To be continued-
Tak čo na to hovoríte?
😂💜💜💜😂
BẠN ĐANG ĐỌC
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~