✨Hoseok✨

151 11 2
                                    

Jakmile som otvoril dvere som zostal stať iba v nemom úžase! Ne zemi ležal Yoongi a nad ním stál postrach celej našej školy, Hoseok (sry, Hobi 😂❤️). Yoongi tam bez čo i len jediného pohybu ležal a Hoseok sa naňho iba široko usmieval. Schoval som sa za roh a počkal kým Hoseok odtiaľ vyjde.

„Yoongi, vstávaj!" zahučal som naňho, ale on nič. Z nosa mu tiekla krv, pery mal rozrazené a na tvári sa mu určite urobí pár nepekných modrín. „Nemôžem ho tu takto nechať!" pomyslel som si. „Okay, Yoongi tak poď!" zobral som si ho na koňa, jeho ruky som si obmotal okolo krku a hlava mu padla na môj chrbát.

Lenže čo sa nestalo, vonku bolo totálna snehová kalamita. „Shiiit! Prečo práve teraz?!" povedal som. Tak som teda zavolal taxík ku škole. Taxík nás odviezol ku mne pred dom. Zaplatil som a poďakoval vodičovi. Yoongiho som si zobral na koňa a kráčal s ním ku dverám. Pól hodinu mi trvalo kým som konečne našiel tie zasraté kľúče a odomkol dvere.

Hneď som bežal do mojej izby. Yoongiho som položil na moju posteľ a zababúšil teplúčkou perinkou. „On je tak cute, keď spinká!" rozplýval som sa nad ním. Nechal som ho tam a išiel do kuchyne spraviť teplý čaj. Na tanierik som prichystal 2 či 3 🍪 a všetko som to dal pekne na podnos.

Aaa, Yoongi ty si už hore?" vošiel som do izby a už si ma premieraval pár vystrašených oči. „Kde som to? Čo sa to stalo? A čo tu vlastne robím?" spýtal sa ma prekvapene. „Tu máš, daj si to. Bude ti lepšie!" podal som mu podnos s tým čo som prichystal. A potom som začal rozprávať čo sa mu vlastne stalo.

„Yoongi. Išiel som na wecko a tam som ťa uvidel ako ležíš na zemi a nad tebou sa tíči Hoseok. Hoseok je postrach celej školy. A vtedy mi už bolo všetko jasné, že čo sa stalo. Ten kokot ťa zbil! Počkal som kým odišiel. Potom som k tebe došiel a snažil sa ťa prebudiť ale ty nič. Nemohol som ťa tam len tak nechať! Tak som ťa zobral na koňa. Lenže vonku bola snehová kalamita a tak som musel zavolať taxík a ten nás priviezol ku mne domov." všetko som mu vysvetlil.

„Ďakujem Jimin!" povedal a objal ma. Ja som sa musel pousmiať. „A môžeš ma volať Suga." povedal. Chvíľku sme ešte pobudli u mňa a potom sa vybral domov. „Ahoj, Jimin ešte raz ďakujem! Zajtra v škole sa vidíme teda." povedal mi ešte vo dverách. „Ahoj, Suga!" odzdravil som sa a zavrel za ním dvere.

Išiel som sa osprchovať a potom som si ľahol do mojej postele. „Min Yoongi bol u mňa doma a ležal v mojej posteli! Mne sa snáď sníva!" povedal som a moje oči sa zavreli....

-To be continued-

Hello guys!
Baví vás vôbec tento bullshit čítať?

•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant