✨💜Milujem ťa💜✨

139 8 6
                                    

Došiel som domov zabuchol som za sebou vchodové dvere a zamkol sa z izbe. Hodil som sa na posteľ a začal plakať. Idk prečo. Bola to moja úplne prvá pusa z chalanom. Najlepšia pusa za celý môj život. Vždy, keď ho vidím sa roztápam. Vždy, keď je pri mne sa cítim v bezpečí. Pohľad naňho ma oslepuje. Je ako živý anjel. Min Yoongi! Pobláznil si mi hlavu! Musím ti konečne povedať čo k tebe cítim, ale bojím sa čo na to povedia moji rodičia a kamaráti. Išiel som sa osprchovať a ľahnúť si spať.

-Suga's POV-

Došiel som domov a ľahol si na gauč. Pozeral som na bielu stenu nado mnou. Emócie sa vo mne úplne miešali: radosť, smútok, vášeň, strach. Jimin  sa mi páči od prvej chvíle ako som ho zbadal. Malý nevinný chlapec s tým najkrajším úsmevom na svete. Malý chlapec s blonďavými vlasmi s dušou a očami anjela. Chlapec, ktorý je pripravený ma ochraňovať pred všetkými. Ako vtedy pred Hoseokom. Bozkával som sa už s veľa chalanmi, ale Jimin je výnimočný. Nikdy som nič také predtým necítil ako pri Jiminovi. Stačí len keď sa na mňa usmeje a moje srdce bije ako o závod, kolená sa mi podlamujú a v brušku mi lieta roj motýlikov 🦋. Ale bojím sa, že ma odmietne. A keď sa dozvie, že koľko som predným mal už chalanov ma nebude chcieť! Moje oči opustila nejedna slza. Išiel som si dať rýchlu sprchu a potom zaľahol do postele a snažil sa zaspať.

Štvrtok
S Yoongim sme sa navzájom celý deň v škole vyhýbali. Prišlo mi to hrozne zbabelé. Nemohol som to nechať tak! Došiel som domov a hneď som si vzal mobil do ruky a napísal Yoongimu.

LilMochi🌈: Ahoj.

Sugis😈: Kto si?

LilMochi🌈: Jiminie 😊

Sugis😈: Okay Jimin. Musím ti niečo povedať!

LilMochi🌈: Nie, najprv ja!

Sugis😈: Nie ja! Pls 🙏🏻💜

LilMochi🌈: Yoongi 😔 pls môžem ja najprv?

Sugis😈: Okay Jiminie tak začni...

LilMochi🌈: No tá pusa. Nechcem aby sme sa navzájom kvôli tomu ignorovali. Zabudnime na to a začnime odznova.

Po lícach mi začali stekať slzy. Nechcel som na to zabudnúť, ale iná možnosť nebola.

Sugis😈: Jiminie ja nechcem zabudnúť! Práve naopak, chcem niečo viac než len jedna pusa. JIMIN ZAMILOVAL SOM SA DO TEBA! Nikdy som neveril na lásku na prvú pohľad, ale trz vďaka tebe už verím. Jimin. Sry nič s tohoto som ti nenapísal! Som to ja ale debiiil!

LilMochi🌈: Yoongi. To isté som ti chcel povedať aj ja! Od prvej chvíle ako si prišiel som vedel, že sa niečo zmenilo. Padol si mi do oka. Vždy keď si bol blízko pri mne, si ma pozdravil som odpadával, podlamovali sa mi kolená a bruchu mi šteglilo najmenej 1 000 000 🦋. Min Yoongi! MILUJEM ŤA! 💜

Sugis😈: MILUJEM ŤA JIMINIE! 💜

LilMochi🌈: Budeme spolu chodiť? 😂💜

Sugis😈: Že váhaš. A zajtra ťa beriem na rande! Žiadne výhovorky!

LilMochi🌈: Okay teším sa! Good night bby! 💜

Sugis😈: Gn my Princess! 💜

-To be continued-

Okay ľudia. Teraz úprimný názor na túto časť. 😂 Páčilo sa Vám to?

•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum