Nedeľa
Zobudil som sa asi o 8:30. Zobral som si do ruky telefón a prezeral si sociálne siete. Kým som sa vypratal z postele tak prešla aspoň pól hodina. „Zajtra je Štedrý deň. Jupíiii!" veselo som poskakoval po izbe. „Shiiiiiiit!" spomenul som si, že nemám pre Yoongiho darček. „Bože Jimin, ty si taký kretén, ako môžeš zabudnúť na svojho priateľa?!" preklínal som sa. Čo najrýchlejšie som spáchal rannú hygiénu a hodil na seba prvé oblečenie čo mi padlo pod ruku. Cez kuchyňu som iba rýchlo prešprintoval na chodbu. Rýchlo som sa obul a hodil na seba kabát. Zamkol som dom a nasadol do auta.Došiel som do najbližšieho nákupného centra, ktoré bolo aj tak aspoň 20 min autom od môjho domu. „Čo mu mám len kúpiť?" mal som hlavu smútku. Prešiel som asi 5 obchodov s oblečením a 3 *obchody s debilinami, ale stále nič. Prechádzal som okolo jedného výkladu a zrazu som to zbadal...„Toto sa mu bude určite páčiť!" usmial som a bežal do toho obchodu. Bola to mikina čiernej farby, ale pozor nie niaka obyčajná čierna mikina. Bol na nej biely nápis: J&Y (akože Jimin a YoongiXD). Mali ju v troch farbách: čierna, tmavo-modrá a taká tmavá červená (vínová?🤷🏻♀️). „Akú farbu mám zobrať bohaaaaa." premýšľal som. „Serem to! Berem čiernu a budem sa modliť aby sa mu páčila." schmatol som mikinu a išiel ku pokladni.
„Dobrý deň!" pozdravil som predavačku. „Dobrý, všetko to bude?" povedala predavačka. „Áno, ďakujem." milo som sa na ňu usmial. „Takže bude to 34,99€." povedala a strčila mikinu aj s blokom do tašky. „Nech sa páči! Dovidenia." podal som jej peniaze a odišiel z obchodu.
Yoongi's POV
Otvoril som oči a zobral som si telefón do ruky. „Kurva! Však oslepnem!" do oči mi zasvietil displej. Displej ukazoval 9:00. „Do papuče! 23. December. Zajtra je 24. mám ísť k Jiminovi, ale nemám preňho darček." okamžite som vyliezol z postele a bežal do kúpeľne. Rýchlo som si umyl zuby, vlasy som si len tak prehrabol. Zo skrine som vybral čierne rifle a žltú mikinu. Obliekol som sa do toho. Z kuchyne som si zobral jablko a začal sa obúvať. Hodil som na seba bundu a zabuchol dvere. Nasadol som do auta a vyrazil do najbližšieho nákupného centra.„Ďakujem, dovidenia!" zaplatil som a odišiel z obchodu. Nasadol som do auta a išiel domov. Došiel som domov. Zo skrine som vybral baliaci papier, zo šuflíka nožnice a lepiacu pásku. Na stôl v obývačke som rozložil baliaci papier a položil naňho Jiminov darček. Odstrihol som požadované množstvo papiera. Nwm ako, ale niak sa mi ten darček podarilo zabaliť. „Hóootovo!" povedal som a usmial som sa. „Jimin, dúfam že sa ti to bude páčiť." povedal som ľahol som si na gauč a pustil tv.
Jimin's POV
Došiel som domov. Zabalil som Yoongimu darček, prezliekol si tepláky a voľne tričko a ušiel variť. Nikdy v živote som ešte nevaril. „To teda dopadne!" dal som si na seba a zásteru a pustil som sa do toho.
*obchody s debilinami - napr. TIGER
Viem taká o ničom časť. V poslednej dobe nemám nápady. A sry že zas takto neskoro. Je toho na mňa veľa, prepáčte.
YOU ARE READING
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~