✨Volám sa Min Yoongi✨

196 12 2
                                    

„Dobré ráno, žiaci chcela by som Vám predstaviť vašeho nového spolužiaka!" trošku ho postrčila dopredu a sadla si za katedru. „Ahojte, volám sa Min Yoongi a som váš nový spolužiak" povedal nižší chlapec s pepermintovími vlasmi a veľkými hnedými kukadlami a išiel si sadnúť na voľne miesto. Bohaaa. On je tak nádherný. Tie jeho rúžovkasté plné pery a ten krásny zadok. Preháňalo sa mi hlavou.

„Jimin! Vspamätaj sa! Nemôže sa ti predsa páčiť chalan! Si predsa hetero a už si mal aj frajerku!" hovorilo mi svedomie. Celú hodinu som na nič iné nemyslel iba na Yoongiho. „Kurva! Yoongi čo mi to robíš?! Som z teba celý mimo!„ povedal som si pre seba.

Nastala obedová prestávka. Ja som si sadol ku Kookiemu a Taemu. Ale keď som uvidel toho roztomilého chlapca ako tam sám len tak v rohu sedí, musel som ísť za ním! „Ahoj, Yoongi ja som Jimin!" povedal som. On sa mi iba otočil chrbtom. Tak som ho radšej nechal na pokoji a odišiel naspäť za chalanmi.

Keď už konečne zazvonil zvonček na koniec poslednej hodiny tak som hneď ako prvý vyletel z triedy. „Jupí! Konečne voľný!" zakričal som na celú chodbu a kráčal ku bráne školy. Počkal som tam na Kooka s Taem a vybrali sa spoločne domov. Odprevadil som ich až k ich domu.

Ešte som ani neotvoril dvere od domu a už mi volal môj další veľmi dobrý kamarát Joon. „Ahoj, Jimin, tak mi napadlo, že či by sme ťa nemohli s Jinom prísť na chvíľu navštíviť?" Joon a Jin tiež spolu tvorili pár. „Jasné, že môžete! Ale najprv to tu musím ešte poupratovať a niečo nachystať pod zub. Mohli by ste teda prísť až o takú cca polhodinku?" povedal som. „Ok, tak sa teda vidíme Jimin, ahoj!" povedal a zložil.

Tak som teda zobral vysávač a prebehol som celý byt. Na stôl som do misky prichystal chipsy a oriešky. Sadol som si na gauč čakal kým prídu. Prechádzal som si moje sociálne siete Instagram, Facebook, Twitter a Snapchat.

Zrazu zazvonil zvonček. Tak som sa rozbehol ku dverám a išiel otvoriť. Bol to Joon a Jin. „Ahoj, Jiminie!" povedali jednohlasne. „Ahojte, poďte do vnútra nech tam vonku nezmrznete!" povedal som a trošku som sa pousmial. Tak sme sa teda spoločne usadili na gauč v mojej obývačke. Rozprávali sme sa o všeličom možnom aj nemožnom. Keď konečne asi po troch hodinách odišli, tak som si mohol ísť robil domáce úlohy.

Hodiny ukazovali 22:30. Ešte som mal pred sebou úlohu z matiky, lenže skôr než som otvoril zošit som zaspal. Zabudil som sa asi o pól noci na to, že fúkal silný vietor. Tak som sa teda premiestnil na moju mäkučkú postieľku a spal ďalej....

-To be continued-
Dúfam, že sa páči. Vopred ďakujem za votes a ohlasy. 💜💜💜

•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•Where stories live. Discover now