Piatok
Dnes sme mali v škole voľno takže som prespal skoro celé doobedie. Zabudil ma až zvonček pri dverách. „Jaký chujus si myslí, že ma právo ma budiť!" som si zamrmlal popod nos a vyhrabal sa z teplučkej postieľky. Zišiel som dole po schodoch a išiel otvoriť dvere. „Yoongi! Dobré ráno!" pozdravil som ho. „Ahoj, Jiminie!" odzdravil sa mi. „Jakto že si ešte v pyžame? Veď je 11:00! Šup obliecť sa! Ide sa na rande." povedal a vošiel dnu.Tak som sa teda vytrepal naspäť do izby a išiel sa obliecť. Otvoril som skriňu s oblečením. „Čo si mám len obliecť? Toto je moc staré, toto je moc basic. Tak toto už vôbec nie. Ja nwm!" mal som dilemu. Ale zrazu na mňa zasvietila biela košeľa s veľkým golierom a gombíkmi na ktorých boli krištále. Tak som si ju teda obliekol. Dal som si k nej čierne sako a nohavice a čierny choker so striebornými trblietkami. Zbehol som schody a ušiel do kuchyne. Na stole na mňa čakali už raňajky. Áno pripravil ich pre mňa Yoongi. „Ďakujem bby!" povedal som mu a pustil a do tej dobroty. „Aj nabudúce honey!" povedal a usmial sa.
————————————————————————
Na rande
Yoongi ma zobral do niakej kaviarne. Vyzerala dosť luxusne. Došli sme k pultu. „Stôl pre dvoch prosím." povedal Yoongi paní/panej (idk) za pultom. „Následujte ma!" povedala a rozbehla sa ku stolu. „Ďakujeme!" povedali sme jej a odišla. Asi o 10 minút prišla k nášmu stolu čašník. „Dobrý deň, čo si dáte?" spýtal sa nás. „Och ahoj Jin!" povedal som. Nevedel som že tu robí. „Ahoj, Jiminie!" odzdravil sa mi. Yoongi mu ptm začal diktovať objednávku.Jin odišiel (dúfam, že ste pochopili, že Jin je ten čašník. XD) a Yoongi sa ma hneď začal vypytovať. „Jimin? Kto to je a odkiaľ ho poznáš?" bol zlatý, keď žiarlil. „Je to priateľ môjho kamaráta Joonia a volá sa Jin. Celým menom Kim Soekjin. Sú spolu 4 roky a bývajú spolu už 3 roky. Chodia na tú istú školu len do inej triedy." odpovedal som mu na jeho otázku. Našu debatu prerušil Jin, ktorý nám priniesol to čo Yoongi objednal. Mal som horúcu čokoládu so šľahačkou a 🍪. A celé to bolo posypané 🌈 posýpkov a malými marshmallownmi (snáď som to napísala dobre).
S chuťou som to celé napratal do seba. Vdvihli sme sa od stola a išli preč. Vonku bolo aspoň -10*C (budeme sa tváriť, že to sú stupne 😂) a mne bola totálna zima. Celý som sa triasol od zimy. Veď ja debil som si ani bundu nezobral, išiel som iba v saku. Yoongi si to očividne všimol a začal si vyzliekať svoju bundu. „Yoongi neblázni! Veď zmrzneš!" povedal som mu. „Kušuj a daj si to na seba!" začal ma do nej obliekať. Došli sme ku nemu domov pre zmenu. Celý vymrznutý sme išli do jeho izby a zakutali sa do jeho perín na jeho posteli....
-To be continued-
Heh. Nwm čo na toto povedať. 😂 Asi radšej nič. 😂💜
PS: Nie nebude smut...možno 😏😈
أنت تقرأ
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
أدب الهواةBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~